Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14931 ۱۴۰۰/۱۱/۱۴   ۲۱:۴۶:۳۳

در آذربایجان غربی؛
ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی به صورت جدی پیگیری می‌شود

 

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی در استان یا همان آموزش برای همه در استان جزو اولویت‌ها بوده و به صورت جدی پیگیری می‌شود.

به گزارش نای قلم، جواد جنگی امروز در آیین بهره برداری از مدرسه 9 کلاسه در روستای قره حسنلوی ارومیه اظهار کرد: در راستای ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی مشارکت خیران و توسعه مشارکت‌های مردمی و مدارس غیردولتی نیز موضوعی است که مورد توجه است.

وی اضافه کرد: نقش خیران به عنوان بازوان اجرایی آموزش و پرورش در بخش تامین فضای آموزشی و درهموارسازی مسیرعدالت آموزشی و فرصت‌های برابر آموزشی برابر دارای اهمیت است.

جنگی بابیان اینکه اداره کل توسعه تجهیز و نوسازی مدارس استان نقش مهمی در رفع مشکل فضای آموزشی استان ایفا می کند، گفت: حل مشکل کمبود فضای آموزشی با افزایش سرانه فضای آموزشی میسر می‌شود.

وی اظهارکرد: برای داشتن آموزش کیفی و ارتقای کیفیت آموزش و تربیت جوانان مستعد و موفق و مورد نیاز آینده جامعه با کاهش تراکم دانش‌آموزی میسر می شود.

جنگی گفت: در ارومیه هم اکنون تراکم دانش آموزی در کلاس‌های درس به 46 نفر رسیده است و این درحالیست که تراکم استاندارد در کشور 23 نفر است.

وی در ادامه باب یان اینکه دهه فجر زمان بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: برای خلق این دهه خون‌های جوانان و انسان‌های بسیاری جاری شده تا نام دلیرمردان و غیرتمندی مردم ایران در تاریخ ایران جاری شود.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اضافه کرد: افزایش پوشش تحصیلی دانش‌آموزان یکی از مهمترین این دستاوردهای عظیم است که می‌تواند نویدی بر روند رو به رشد زیرساخت‌های آموزشی باشد.

در این آیین مدرسه 9 کلاسه روستای قره حسنلوی ارومیه با حضور خیران و مسوولان این شهرستان به بهره برداری رسید.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا