اخبار
کد خبر : 14929 ۱۴۰۰/۱۱/۱۴   ۲۱:۰۳:۲۱

توسط دبیرکل فدراسیون والیبال؛
دلایل تعویق مجمع انتخاباتی آذربایجان‌غربی تشریح شد

 

دبیرکل فدراسیون والیبال دلایل تعویق مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان آذربایجان غربی را تشریح کرد.

به گزارش نای قلم از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان آذرباریجان غربی قرار بود روز شنبه 16 بهمن‌ماه برگزار شود که به تعویق افتاد.

دبیرکل فدراسیون والیبال درباره دلایل تغییر زمان برگزاری این مجمع، گفت: همانگونه که اطلاع دارید شیوع سویه امیکرون در ایران و جهان به شرایط حساسی رسیده است و یکی از دلایل لغو مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان آذرباریجان غربی این موضوع است، زیرا در شرایط فعلی حفظ سلامت اعضای مجمع برای فدراسیون و هیات اهمیت بیشتری دارد.

میلاد تقوی تصریح کرد: از سوی دیگر شرایط آب و هوایی روز شنبه این استان بر اساس اعلام سازمان هواشناسی مناسب نبود و احتمال لغو پروازها بسیار زیاد است.

وی با اشاره به اعتراض برخی کاندیدها نسبت به اعضای مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان آذربایجان غربی، افزود: با توجه به اهمیت والیبال استان آذرباریجان غربی و شهر ارومیه برای فدراسیون والیبال، موظف هستیم به همه اعتراض‌ها رسیدگی کنیم و پاسخگوی دغدغه‌های موجود در این زمینه باشیم. بنابراین با توجه به شرایط اعلام شده برگزاری مجمع به تعویق افتاد.

دبیرکل فدراسیون والیبال درباره احتمال تغییر اعضای مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان آذرباریجان غربی، گفت: این فهرست از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام شده است و نام دو بازیکن لیگ برتر زنان که از 16 بهمن در سالن فدراسیون بازی دارند، نیز در این فهرست قرار داشت و عملا این بازیکنان امکان حضور نداشتند.

وی تاکید کرد: باید شرایط برای برگزار مجمع مهیا شود و به اعتراض‌ها رسیدگی شود، بنابر این درباره زمان برگزاری مجمع انتخاباتی در آینده تصمیم‌گیری خواهد شد.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا