Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14925 ۱۴۰۰/۱۱/۱۴   ۱۹:۰۶:۱۷

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد؛
تأمین زمین مورد نیاز نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی

 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: زمین مورد نیاز نهضت ملی مسکن در ۱۴ شهرستان آذربایجان‌غربی تأمین شد.

به گزارش نای قلم، محسن حمزه‌لو امروز در نشست روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن اظهار کرد: برنامه اجرایی قانون جهش تولید مسکن در آذربایجان‌غربی جلوتر از آئین‌‌نامه ابلاغی عملیاتی شده است.

وی با اینکه سهم استان در قانون تولید ١٧٨ هزار و ٩۶٢ واحد مسکن در مدت چهار سال تعیین شده است، افزود: این درحالیست که برای ٢٢٣ هزار و ٣٩۴ واحد مسکن زمین در ١۴ شهرستان تأمین شده است.

حمزه‌لو، در خصوص پشتیبانی از ساخت ١٧٨ هزار و ٩۶٢ واحد مسکن اضافه کرد: پالایش و تکمیل مراحل ثبت ‌نام ٧٧ هزار خانوار در حال انجام است و متقاضیانی که ثبت‌ نا‌مشان تکمیل شده برای دریافت تسهیلات بانکی به بانک‌‌های عامل معرفی می‌‌شوند.

وی گفت: تحصیل چهار هزار و ۴٢۶ هکتار اراضی برای برنامه چهارساله قانون جهش تولید یک رکورد بوده و پیش از این، چنین حرکت جمعی برای حمایت از تولید و عرضه مسکن سابقه نداشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اذعان کرد: تسهیلات بانکی برای واحدهای مسکونی در مرکز استان سه میلیارد و ۵٠٠ میلیون ریال، سایر شهرها سه میلیارد ریال و مناطق روستایی 2 میلیارد و ۵٠٠ میلیون ریال پرداخت می‌‌شود.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا