اخبار
کد خبر : 149 ۱۳۹۴/۰۴/۱۱   

19 پروژه ملی و استانی تا پایان امسال به اتمام می رسد

رئیس اداره نظارت فنی بر اماکن ورزشی آذربایجان غربی گفت: 19 پروژه ملی و استانی نیمه تمام تا پایان سال جاری به اتمام می رسد و عملیات اجرا و احداث سه سالن ورزشی سقف کوتاه و یک فضای روباز ورزشی نیز آغاز و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش نای قلم، علیرضا سلیم زاده عصر امروز در بازدید از پروژه های در دست اجرا اظهار کرد: با پیگیری های مدیرکل ورزش و جوانان استان و رایزنی های سازنده که در وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت رقم اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای ملی-عمرانی استان در سال جاری با افزایشی در حدود 3 میلیارد تومان به 6 میلیارد تومان رسید.

وی افزود: با توجه به کاهش اعتبارات عمرانی در سال گذشته و سال جاری سیاست دولت اولویت دادن به تکمیل و بهره برداری پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد بود لذا برای تکمیل و تجهیز 11 پروژه ملّی و هشت پروژه استانی و نیز احداث سه سالن ورزشی سقف کوتاه در شهرستان های ارومیه، پیرانشهر و ماکو و یک فضای روباز ورزشی روستایی در ارومیه، نیازمند تزریق اعتبارات عمرانی لازم بودیم که با افزایش اعتبارات پروژه های نیمه تمام امسال به بهره برداری می رسد.

سلیم زاده همچنین افزود: در زمینه انجام اقدامات بند (س) تبصره 3 قانون بودجه سال 93 موضوع فروش پروژه های با پیشرفت فیزیکی زیر 50 درصد، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با فروش سالن ورزشی ربط سردشت به شهرداری جزو سه استان برتر کشور شناخته شد و به همین منظور مورد تقدیر مسئولان عالی وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت.

رئیس اداره نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی همچنین افزود: عملکرد مطلوب استان در خصوص نحوه اجرای قانونمند ماده 88 ( درآمدهای ناشی از اجاره اماکن ورزشی) و تحقق حصول اعتبارات پیش بینی شده مورد تعهد باعث شد تا  دکتر هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از این عملکرد شایسته تقدیر به عمل آورند.

سلیم زاده گفت: مسئولان عالی وزارت ورزش و جوانان همچنین از عملکرد مطلوب اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی در کمک های فنی و اعتباری به پروژه های بخش خصوصی نیز تقدیر و تشکر کردند.

سلیم زاده اظهار امیدواری کرد با افزایش اعتبارات عمرانی استانی بتوانیم بسترهای خوب و مناسبی را برای توسعه ورزش چه در بعد همگانی و چه در بعد قهرمانی و حرفه ای ایجاد کرده و به جوانان و نوجوانان استان خدمت کنیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا