Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14885 ۱۴۰۰/۱۱/۱۰   ۲۲:۰۴:۴۷

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
۳۰ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد

 

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین در ارومیه، خبر داد.

به گزارش نای قلم، ایرج حسن‌خانی در گفتگوی اختصاصی در خصوص جزئیات انهدام باند قاچاق مواد مخدر در ارومیه اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از فعالیت اعضای یک باند قاچاق در ارومیه مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تشکیل چندین اکیپ ضمن هماهنگی با مقام قضائی نسبت به شناسایی متهمان اقدام و با اشراف اطلاعاتی در بازرسی از مخفیگاه آنها، ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و ۱۳ کیلو گرم تریاک کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: در این راستا ۵ متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو سواری پژو و تیگو نیز توقیف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

*عملیات ضربتی پلیس امنیت عمومی به قاچاقچی اسلحه در ارومیه

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی همچنین از کشف هفت قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در شهرستان ارومیه با عملیات ضربتی مأموران پلیس امنیت عمومی انتظامی استان، خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه قاچاق و فروش سلاح در سطح شهرستان ارومیه رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی و با انجام اقدامات فنی پلیسی در نهایت موفق شدند متهم را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی؛ در یک عملیات ضربتی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان، خودروی متهم را توقیف کنند.

حسن‌خانی در ادامه تصریح کرد: در بازرسی انجام شده از خودروی متهم، ۷ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف شد که در این راستا یک متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا