اخبار
کد خبر : 1488 ۱۳۹۴/۱۰/۲۶   

اجرای بيش از 500 برنامه در دهه فجر امسال

مدير كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان آذربايجان غربي گفت: دهه فجر استان  بيش از 500 برنامه در استان اجرا می شود.

به گزارش نای قلم، جواد زاهدي در گفت و گوی خبری از پيش‌بيني 110 عنوان فعاليت ويژه كودكان و نوجوانان در ايام‌ا... دهه مبارك فجر خبر داد.

وی افزود: هدف كميته حركت در جهت ماندگار كردن شيريني جشن‌هاي اين ايام در ذهن كودكان و در كنار آن آگاهي‌بخشي در خصوص آرمان‌هاي انقلاب اسلامي است.

زاهدي با تأكيد بر ضرورت توجه به برگزاري جشن‌هايي براي كودكان با نيازهاي ويژه گفت: مركز فراگير كانون كه هم‌زمان با هفته ملي كودك عضوگيري از كودكان را شروع كرده است در ايام‌ا... دهه مبارك فجر فعاليت خود را به صورت رسمي آغاز مي كند.

وي افزود: از 110 عنوان برنامه پيش‌بيني شده كميته كودك و نوجوان 30 عنوان فعاليت در 33 مركز ثابت، سيار و پستي كانون در اروميه و شهرستان‌ها اجرا مي‌شود.

ويژه‌برنامه« كبوتر كوچه ما»، ـ پژوهش و مطالعه كودكان و نوجوانان پيرامون زندگي و وصيت‌نامه شهدايي كه نام‌شان بر روي محله يا كوچه‌ آن‌ها گذاشته شده و ارائه به شيوه‌اي خلاق ـ ، نمايش مسير حركت امام(ره) از فرودگاه تا بهشت‌زهرا بوسيله ماكت و اجراي تئاتر، پرواز 37 بادبادك به مناسبت سي و هفتمين سال پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي، برگزاري نمايشگاه‌هاي مختلف نقاشي، عكس و كتاب، برگزاري جشن‌هاي انقلاب، برگزاري مسابقات مختلف فرهنگي، هنري و ادبي، نقاشي ديواري همگاني با موضوع شعار سال 94، غبارروبي و عطرافشاني مزار شهداء، ديدار با خانواده معظم شهداء، برگزاري نشست‌هاي تخصصي، اجراي نمايش عروسكي، 37 متر نقاشي خياباني، برگزاري كارگاه اوريگامي همگاني، برگزاري عصر شعر، نمايش فيلم، معرفي وقايع انقلاب، مشاركت در ويژه‌برنامه زنگ انقلاب در مدارس و برگزاري ايستگاه نقاشي در مسير راهپيمايي 22 بهمن از اهم برنامه‌هاي اجرايي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان است.

كميته امداد امام خميني(ره)، بهزيستي و آموزش و پرورش نيز تحت عنوان كميته كودك و نوجوان برنامه‌هايي را براي نوجوانان كانون‌هاي ولايت، مهدهاي كودك و مدارس تدارك ديده‌اند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا