Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14879 ۱۴۰۰/۱۱/۰۹   ۲۲:۲۱:۰۹

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری تاکید کرد؛
لغو تجمعات غیرضروری در تمام مسائل

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: باید از تجمعات غیرضروری پرهیز شود و تجمعات لازم و ضروری نیز با ۲۰ تا ۲۵ درصد ظرفیت برگزار شود و تمام تجمعات غیرضروری در تمامی مسائل لغو است و حتی ماموریت‌های غیرضروری ادارات نیز باید لغو شود.

به گزارش نای قلم، رضا ابراهیمی امشب در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی اظهار کرد: باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بخش حمل و نقل و تردد شهری رعایت شود و شهرداری و مسوولان شهری در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اصناف باید مدنظر قرار گیرد، افزود: یکی از موارد مورد تاکید در بخش اصناف، فعالیت رستوران‌ها و تالارهای عروسی است که در این بخش نیازمند اقدامات بیشتر و برخوردهای جدی هستیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: باید اقدامات پیشگیرانه و ترغیب جامعه برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مدنظر قرار گیرد و اقناع سازی مردم برای دریافت واکسن مورد تاکید قرار گیرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی هم گفت: ۲۰ درصد جمعیت هدف در آذربایجان‌غربی دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند و این میزان از متوسط کشوری پایین است.

محمدامین ولیزاد ادامه داد: همچنین ۹۰ درصد جمعیت دُز اول و ۸۰ درصد جمعیت دُز دوم را دریافت کردند.

وی اضافه کرد: باید با فرهنگ سازی و تشویق و ترغیب مردم افراد جامعه برای تزریق واکسن تشویق شوند.

ولیزاد با اشاره به وضعیت شهرهای آذربایجان‌غربی گفت: هشت شهر ارومیه، میاندوآب، تکاب، شاهین‌دژ، نقده، خوی، پلدشت و چایپاره در وضعیت زرد قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: وضعیت ۹ شهر این استان نیز آبی بود و حفظ وضعیت موجود نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا