اخبار
کد خبر : 14835 ۱۴۰۰/۱۱/۰۳   ۲۳:۳۰:۲۵

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
دپوی 54 هزار ليتر سوخت قاچاق در ماکو

 

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از كشف 54 هزار ليتر سوخت به صورت قاچاق در شهرستان ماکو، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ ایرج حسن‌خانی در تشریح این خبر اظهار کرد: با کسب خبری مبني قاچاق مواد سوختی توسط شخصی در یکی از محلات شهرستان ماکو موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیس در نهایت محل دپو شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی در یک عملیات ضربتی از مخفیگاه متهم بازرسی و 54 هزار لیتر سوخت به صورت قاچاق از نوع  گازوئیل کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در این راستا متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

حسن‌خانی از همكاري و تعامل شهروندان با خدمتگزاران خود در مجموعه پليس تقدیر و خاطرنشان كرد: پليس با اقتدار كامل در حوزه مبارزه با قاچاق كالا با قانون‌شكنان قاطع و بدون اغماض برخورد می‌کند و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

* انهدام کارگاه ساخت و تولید مواد محترقه غیرمجاز در سلماس

جانشین فرمانده انتظامی استان همچنین از انهدام کارگاه ساخت و تولید مواد محترقه غیرمجاز در شهرستان سلماس، خبر داد.

حسنخانی گفت: به دنبال کسب خبري مبني بر تولید و فروش مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک توسط افردي در سلماس رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامی هوشمندانه ضمن شناسایی متهم؛ یک کارگاه تولید و ساخت مواد محترقه دست‌ساز را در یکی از محلات در حومه شهر شناسایی و با هماهنگي مقام قضائي در یک عملیات غافلگیرانه در بازرسي از محل مقدار 43 کیلوگرم باروت، 99 هزار و 718 عدد انواع مواد محترقه و 80 هزار و 450 عدد انواع پیش ساز و مواد اولیه مرتبط با تولید آن کشف و ضبط شد.

جانشين فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش مواد کشف شده را 30 میلیارد ریال برآورد کرده اند، ادامه داد: متهم دستگير شده پس از تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مراجع قضائي شد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا