Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14827 ۱۴۰۰/۱۱/۰۳   ۲۱:۱۰:۳۱

استاندار آذربایجان غربی متذکر شد؛
مشکلات مربوط به معوقات بانکی و بازگشت ارز از جمله مشکلات واحدهای تولیدی

 

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مشکلات مربوط به حوزه پرداخت مالیات، معوقات بانکی و بازگشت ارز حاصل از صادرات به کشور را از عمده مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی در آذربایجان‌غربی عنوان کرد.

به گزارش نای قلم، محمدصادق معتمدیان امروز در ادامه  یکشنبه های تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در بازدید از شرکت "تراکتور سازی" و "چی‌چست گلوکز" و "متالورژی پودر ماد صنعت" ارومیه، اظهار کرد: عزم دولت در تحقق شعار امسال برای افزایش تولید و مانع‌زدایی از مشکلات است.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی مربوطه به ویژه‌ شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی از توسعه واحدهای موفق تولیدی فعال در شهرک های صنعتی استان حمایت و موانع موجود در واگذاری زمین به این واحدها را رفع کنند.

معتمدیان با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌ها در بحث حمایت از تولید بهره برد، اظهار داشت: شرکت‌های تولیدی موفق در آذربایجان‌غربی اگر درخواستی مبنی بر توسعه دارند، باید بدون اتلاف وقت بررسی و موانع موجود در این رابطه رفع شود.

وی در رابطه با اختصاص زمین به برخی از شرکت‌های فعال در آذربایجان‌غربی برای اجرای فاز توسعه، بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی و به ویژه شهرک های صنعتی استان در همین راستا از تمام ظرفیت‌های قانونی موجود استفاده کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به برخی مشکلات موجود بین واحدهای تولیدی و بانک‌ها، گفت: این موارد می‌تواند در کارگروه‌های مربوطه مطرح و نسبت به حل آن اقدام کرد.

معتمدیان افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا فعالان حوزه تولید و اقتصاد استان بتوانند بدون دغدغه برای توسعه اقتصادی آذربایجان غربی تلاش کنند.

بازدید از واحدهای اقتصادی تحت عنوان "یکشنبه های تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" از ابتکارات استاندار آذربایجان‌غربی است که در راستای بازدید و رسیدگی به واحدهای مشکل دار اقتصادی صورت می گیرد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا