اخبار
کد خبر : 14825 ۱۴۰۰/۱۱/۰۳   ۲۱:۰۰:۰۹

هفته بیستم لیگ برتر مردان؛
آذرباتری فاتح شهرآورد ارومیه

 

تیم شهرداری ارومیه که در رتبه دوم جدول قرار داشت در هفته بیستم لیگ برتر مردان مغلوب آذرباتری شد تا قعرنشین جدول فاتح شهرآورد مهم این شهر شود، در دیگر مسابقه این هفته سپاهان با شکست راه‌یاب سهمیه پلی‌آف گرفت.

به گزارش نای قلم، هفته بیستم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه سوم بهمن‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، یزد، ورامین، تهران، آمل، اصفهان و ارومیه پیگیری شد.

تیم‌های شهرداری ارومیه و آذرباتری در ششمین مسابقه این هفته در سالن غدیر به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان رحمان رئوفی در تیم آذرباتری با شکست سه بر دو تیم شهرداری ارومیه فاتح شهرآورد این شهر شدند و به پنجمین برد خود دست یافتند.

تیم شهرداری ارومیه در ست‌های سوم و چهارم 25 بر 23 و 25 بر 22 به پیروزی رسید و یک امتیاز از این مسابقه به دست آورد و 37 امتیازی شد. اما آذرباتری با پیروزی در ست‌های اول، دوم و پنجم با امتیازهای 25 بر 23، 27 بر 25 و 15 بر 12 فاتح نهایی این مسابقه شد و به پنجمین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت.

بهرام سلیمانی، مسعود قاری، اصغر میرزایی و مهرداد شوشتری به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

این مسابقه 150 دقیقه طول کشید و دو کارت زرد داشت که میربابک موسوی بازیکن آذرباتری و آرمان صالحی بازیکن شهرداری ارومیه دریافت کنندگان این کارت‌ها بودند.

* سپاهان سهمیه پلی‌آف گرفت

در آخرین مسابقه هفته بیستم لیگ برتر مردان تیم فولاد مبارکه سپاهان در سالن 25 آبان مجموعه ورزشی نقش جهان میزبان راه‌یاب ملل مریوان بود و با شکست سه بر یک این تیم به عنوان نخستین تیم حضورش در مرحله پلی‌آف قطعی شد.

شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم سپاهان در ست دوم این دیدار 30 بر 28 مغلوب نماینده مریوان شدند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 20 و 26 بر 24 راه‌یاب را شکست دادند و به هفدهمین برد خود در لیگ برتر سال 1400 دست یافتند تا نماینده اصفهان 51 امتیازی شود.

تیم راه‌یاب مریوان با پذیرش این شکست، دهمین ناکامی خود را تجربه کرد و تعداد برد و شکست‌هایش برابر شد.

مسعود یزدان‌پناه و نادر انصاری ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند. مجبتی بیداریان و هادی تیموری نیز داوران اول و دوم این دیدار بودند.

ابوالفضل قلی‌پور بازیکن تیم راه‌یاب در ست سوم این مسابقه که 129 دقیقه طول کشید، کارت زرد دریافت کرد. مسعود غلامی بازیکن سپاهان نیز در ست چهارم این مسابقه مصدوم و از زمین خارج شد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا