Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14821 ۱۴۰۰/۱۱/۰۲   ۲۳:۴۷:۲۰

استاندار آذربایجان‌غربی:
سود محصولات کشاورزان نباید به جیب دلالان برود

 

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: نباید اجازه دهیم سود محصولات کشاورزان به جیب دلالان برود، باید بیشترین درآمد و سود حاصل از فروش محصولات کشاوزی استان عاید خود کشاورزان شود.

به گزارش نای قلم، محمدصادق معتمدیان در جمع مردم روستای بزرگ آباد ارومیه (روستای زادگاه مرحوم حجت الاسلام شیخ غلامرضا حسنی) که در سالروز حماسه دوم بهمن مردم ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: تمام تلاش خود را برای شتاب بخشیدن به روند توسعه استان و رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار و افزایش رضایت‌مندی مردم استان به کار می گیریم.

وی با اشاره به سفرهای شهرستانی و همچنین حضور در مناطق مختلف استان و تصویب مصوبات مختلف برای شتاب بخشیدن به توسعه استان، افزود: تمام مصوبات و قول‌هایی که توسط مسوولان در سفرهای مختلف به ویژه در این جلسه داده می‌شود، باید پیگیری و عملیاتی شوند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مشکل سیب در استان و برنامه‌ریزی برای رفع موانع و مشکلات صادرات این محصول استراتژیک، بیان کرد: در ملاقات با وزیر جهاد کشاورزی، برنامه‌ریزی‌های لازم برای صادرات سیب از طریق سیستم حمل و نقل هوایی انجام شد.

معتمدیان بر ضرورت استفاده از روش‌های نوین کشاورزی در استان تاکید و تصریح کرد: جهاد کشاورزی برنامه‌ریزی‌های لازم برای آموزش کشاورزان با روش‌های جدید کشاورزی در راستای افزایش بهره‌وری در تولید محصولات کشاورزی را در اولویت قرار دهد.

وی با گرامیداشت سالروز حماسه دوم بهمن مردم ارومیه در سال 1357 و یاد و خاطره حجت‌الاسلام حسنی گفت: نقش ایشان در مقابله با فتنه‌های دشمنان و برقراری امنیت پایدار تاثیرگذار و بی بدیل است.

استاندار آذربایجان غربی افزود: دوم بهمن نقطه عطف و سرآغاز مبارزه مسلحانه مردم ارومیه علیه رژیم ستمشاهی به رهبری مجاهد نستوه حاج شیخ غلامرضا حسنی بود.

وی با تاکید بر اهمیت حماسه دوم بهمن در مبارزات مردم منطقه با رژیم پهلوی، اضافه کرد: دوم بهمن به عنوان نماد مبارزات مردم آذربایجان غربی و ارومیه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است.

استاندار آذربایجان غربی نقش مردم استان در مقابله با دشمنان در دوران های مختلف را بی نظیر خواند و ادامه داد: قدردان ایثار و فداکاری و از جان گذشتی مردم منطقه و تاریخ سازان انقلاب اسلامی در این استان هستیم.

معتمدیان با اشاره به اینکه توجه به مناطق محروم، کم برخوردار و روستاهای کشور از سیاست های مهم نظام اسلامی است، بیان کرد: با وجود توطئه های دشمنان، تحریم های ظالمانه و جنگ تحمیلی، اقدامات بسیار زیادی برای توسعه زیرساخت های مناطق مختلف کشور توسط نظام اسلامی صورت گرفته است.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا