اخبار
کد خبر : 14819 ۱۴۰۰/۱۱/۰۲   ۲۳:۱۰:۳۱

سرمربی تیم فوتبال تراکتور:
امیدوارم پنجره تراکتور هرچه زودتر باز شود

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: امیدوارم پنجره نقل و انتقالات تیم طی هفته آتی باز و بازیکنان جدید به جمع تیم اضافه شوند.

به گزارش نای قلم، زوونیمیر سولدو امروز در نشست خبری افزود: بازی سختی با یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر داریم و اگر امتیازات گل گهر کسر نمی‌شد، این تیم اکنون در بالای جدول قرار داشت.

وی بیان کرد: گل گهر نفرات خوبی در خطوط مختلف دارد و عملکردش در وسط میدان مطلوب است و ما خودمان را برای این بازی آماده کرده‌ایم و باید با نظم تیمی خوب، استحکام لازم را در میانه میدان داشته باشیم تا بتوانیم بازی خوبی مقابل حریف انجام دهیم

سولدو با اشاره به تمرینات شاگردانش طی روزهای گذشته، اضافه کرد: امیدوارم نمایش مطلوبی در مقابل گل گهر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بازی های گل گهر را آنالیز کرده‌ایم، تأکید کرد: به طور قطع در بازی فردا از نفراتی استفاده می‌کنیم تا برنامه آنها را خنثی کنیم.

سرمربی تراکتور در مورد لیست بازیکنان مورد نیازش برای تقویت تیم، اظهار کرد: چندین بار با مدیریت باشگاه صحبت کرده‌ام و لیستی به باشگاه داده ام که امیدوارم با رفع مشکلات، بتوانیم بازیکنان مد نظر را جذب و تیم را تقویت کنیم.

سولدو در مورد تأثیر بارش سنگین برف بر تمرینات تراکتور، بیان کرد: شرایط آب و هوایی برای ما و تیم رقیب مزاحمت ایجاد می‌کند هرچند تمرینات را به شکلی انجام دیده‌ایم که بازیکنان خودشان را با این شرایط وفق دهند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که من به تراکتور آمدم، شرایط سخت و بدی داشتیم آمادگی بازیکنان پایین بود و برخی بازیکنان آسیب دیده و افراد کم انگیزه را وادار به کار کردم.

وی در مورد محرومان و مصدومان تراکتور، اعلام کرد: آرش قادری و عبدالله حسینی را به خاطر محرومیت و محمد مسلمی‌پور و علی دشتی را به دلیل مصدومیت نداریم و یکی دو نفر هم سرماخوردگی جزئی دارند.

دیدار تیم های تراکتور و گل گهر از هفته شانزدهم لیگ برتر، فردا یکشنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز (بنیان دیزل) برگزار می شود.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا