اخبار
کد خبر : 14813 ۱۴۰۰/۱۱/۰۲   ۱۶:۵۵:۴۸

بر اثر برف و کولاک؛
۳۰ کامیون حامل بار در بازارچه مرزی کیله گرفتار هستند

 

به دلیل برف و کولاک، ۳۰ کامیون حامل کالا‌های صادراتی در بازارچه مرزی کیله سردشت گرفتار و همچنان در انتظار بازگشایی جاده مرزی هستند.

به گزارش نای قلم، 30 کامیون حامل کالای صادراتی به مدت هشت روز به دلیل برف و کولاک در پارکینگ بازارچه مرزی کیله سردشت متوقف و گرفتار شده اند.

صاحبان این کامیون ها با توجه به وضعیت رفاهی و آسایشی از مسئولان در خواست یاری و کمک کرده و خواستار تامین سوخت و برف روبی پارکینگ و جاده مرزی تا بازارچه کیله و ترخیص کالاهای صادراتی در نزدیکترین زمان شدند.

سرپرست فرمانداری سردشت امروز در بازدید از بازارچه کیله سردشت گفت: با توجه به بارش زیاد برف و سخت گذری و صعب العبوری بسیاری از راه های مواصلاتی شهرستان و بسته شدن بسیاری از راه ها، امکانات و نیروی انسانی به تبع آن محدود است اما با این وجود با تمام ظرفیت ها سعی و تلاش بر آن است که مسیرها سریع تر برف روبی و بازگشایی شوند.

لقمان خسروپور افزود: به لحاظ محدودیت امکانات و نیوی انسانی، اجرای عملیات برف روبی و نمک پاشی راه های مواصلاتی با اولویت و اهمیت مسیرها انجام می شود.

وی در این بازدید ضمن بررسی شرایط از نزدیک در جریان مشکلات کامیون داران قرار گرفت و قول مساعد برای تامین سوخت و برف روبی جاده مرزی و پارکینگ بازارچه را داد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا