اخبار
کد خبر : 14800 ۱۴۰۰/۱۱/۰۱   ۱۷:۴۴:۵۰

امام جمعه ارومیه مطرح کرد؛
لزوم نظارت دقیق مسئولان بر قیمت‌ها و کنترل بازار

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسئولان در این ماهای پایانی سال با نظارت و کنترل قیمت ها مانع از بروز مشکلات برای مردم در تامین کالای مورد نیازشان شوند.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه مرکز استان اظهار کرد: اسلام مقام زن و کرامت زن را که تا قبل از آن از بین رفته بود به بانوان برگرداند.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به روسیه مراوده با کشورهای همسایه را باعث کاهش صدمات تحریم، رونق در مباحث اقتصادی، سیاسی و افزایش امنیت برای کشور دانست.

امام جمعه ارومیه با اشاره به مناسبت 6 بهمن که به عنوان روز گمرک در کشور نام گذاری شده از زحمات فعالان این عرصه قدردانی کرد و افزود: ظرفیت گمرکات هیچ استانی به اندازه آذربایجان غربی نمی تواند در تبادلات مرزی اثر گذار باشد از این رو مسئولان و مدیران استانی باید در تسهیل ضوابط و قوانین حاکم در گمرکات تلاش کنند تا با کمک فعالان اقتصادی شاهد رونق اقتصادی در استان باشیم.

وی در ادامه سخنان خود از مسئولان استان خواست در این ماهای پایانی سال و همچنین نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان با نظارت و کنترل قیمت ها از بروز مشکلات برای مردم در تامین کالاهای اساسی جلوگیری کنند و از اکنون به فکر اولویت های اقتصادی سال آینده باشند تا شاهد پیشرفت و توسعه در استان باشیم.

قریشی با گرامیداشت قیام دوم بهمن گفت: متاسفانه آنگونه که باید این حماسه پرافتخار در تاریخ انقلاب مطرح نشده که لازم است در این خصوص و بیان اهمیت و پاسداشت این روز و ثبت آن در سطح ملی بیشتر تلاش شود.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا