اخبار
کد خبر : 14799 ۱۴۰۰/۱۱/۰۱   ۱۷:۴۲:۴۳

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد؛
امدادرسانی به ۴۰۰۰ مسافر گرفتار در برف و کولاک در آذربایجان غربی

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امدادرسانی به بیش از چهار هزارمسافر گرفتار در برف و کولاک در محور های استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، امیر جعفرزاده در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: ۱۷ محور در شهرستانهای آواجیق، ارومیه، اشنویه، پیرانشهر، تکاب، چالدران، سلماس، مهاباد، میاندوآب، درگیر برف وکولاک بودند که به چهار هزار نفر در این محورها امداد رسانی شد.

وی ادامه داد: از این تعداد هزار و ۵۰۰ خانوار دچار حادثه شده بودند یک نفر از این افراد که یک مادر باردار بود در شهرستان سلماس به صورت ایمن به بیمارستان انتقال یافت.

جعفرزاده افزود: ۲ شهرستان اشنویه و پیرانشهر طی مدت زمان مذکور بیشترین تعداد امدادرسانی را داشته که هزار و ۶۵۲ نفر در شهرستان اشنویه و ۲ هزار و ۱۰۵ نفر در شهرستان پیرانشهر توسط تیم های عملیاتی امداد رسانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اضافه کرد: ارائه خدمات امداد و نجات در سطح استان توسط ۲۳ تیم با مشارکت ۹۲ نجاتگر و با بکارگیری ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۹ دستگاه خودروی کمکدار سبک انجام یافت.

وی با بیان اینکه امداد رسانی به دلیل تداوم بارش برف و لغزنده بودن محورهای ارتباطی ادامه دارد، گفت: شهروندان به محض اطلاع از این حوادث اخبار را از طریق تلفن ۱۱۲ ندای امداد اطلاع رسانی کنند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا