اخبار
کد خبر : 14767 ۱۴۰۰/۱۰/۲۶   ۲۰:۵۷:۲۲

یکشنبه‌های تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها؛
بانک‌ها نهایت همکاری‌ها را با واحدهای تولیدی داشته باشند

 

استاندار آذربایجان غربی گفت: بانک‌های عامل باید نهایت همکاری‌ها را با واحدهای تولیدی در راستای افزایش میزان تولید و اشتغال‌زایی در استان داشته باشند.

به گزارش نای قلم، محمدصادق معتمدیان امروز در ادامه برنامه‌های هفتگی یکشنبه‌های تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها امروز از سه واحد تولیدی و صنعتی مارال صنعت، اروم تریلر و مجتمع صنایع غذایی اروم اسپوتا بازدید کرد .

استاندار آذربایجان غربی با حضور در سه واحد  تولیدی استان شامل دو واحد تولیدی تریلر و تانکر و یک واحد تولیدی مواد غذایی بازدید کرد و از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

یکی از این واحدهای تولیدی کارخانه‌ای با ظرفیت تولید سه هزار عدد تریلر و تانکر برای یک هزار و 100 تن اشتغال‌زایی کرده بود.

دیگر واحد تولیدی با ظرفیت تولید 450 عدد تریلر و تانکر در سال توانسته محصولات خود را به کشورهای پاکستان، افغانستان، روسیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر کرده و ارزآوری مناسبی برای کشور داشته باشد.

استاندار آذربایجان غربی در این بازدیدها با تاکید بر حل مشکلات سرمایه در گردش این واحدها بر لزوم توجه بیش از پیش مسئولان دستگاه‌های اجرایی متولی به این واحدها تاکید کرد.

معتمدیان تاکید کرد: سازمان فنی و حرفه‌ای استان باید با این واحدهای تولیدی در جهت تامین نیروی فنی آموزش‌دیده همکاری‌های لازم را انجام دهد.

راه‌اندازی خط تولید لاستیک تریلر در استان با ظرفیت بیش از 60 هزار حلقه در سال یکی از توافقات صورت گرفته در این بازدیدها بود.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا