اخبار
کد خبر : 14766 ۱۴۰۰/۱۰/۲۶   ۱۲:۱۹:۱۷

در آذربایجان غربی؛
همه دستگاه‌های امدادرسان در آماده باش کامل هستند

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی گفت: همه دستگاه‌های امدادرسان در سراسر آذربایجان غربی در آماده باش کامل هستند.

به گزارش نای قلم، امیرعباس جعفری در گفتگویی اظهار کرد: در پی بارش برف و کولاک همه دستگاه‌های امدادرسان به دستور استاندار در آماده باش کامل هستند.

وی از باز بودن تمام محور‌های اصلی خبر داد و اعلام کرد: در محور‌های مواصلاتی کوهستانی به علت بارش برف و کولاک تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

شریان های اصلی سطح شهر ارومیه باز است

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه هم گفت: عملیات پاکسازی معابر از برف در حال اجرا است.

ولی مناف زاده با بیان اینکه عملیات برف روبی و نمک پاشی معابر با تلاش نیروها به همراه ماشین آلات از آغاز بارش ها و با تشدید آن همچنان تداوم دارد، اظهار کرد: ۱۲دستگاه نمک پاش، ۱۰دستگاه کامیون تیغه برف روب، ۱۵دستگاه گریدر و ۱۵۰ دستگاه وانت کمپرسی معابر را از برف  پاک و لغزندگی های ناشی از آن را کنترل و رفع می کنند.

وی گفت: عملیات پخش ماسه  همراه با نمک برای پیشگیری از لغزندگی معابر از زمان آغاز بارش ها تا حال حاضر در معابر شهر ارومیه ادامه دارد.

به گفته مناف زاده اولویت اصلی شهرداری ارومیه در زمان بارش ها، برف روبی معابر اصلی است و در حال حاضر معابر بالای ۱۶  متر و معابر شیبدار برف روبی و نمک پاشی می شود که بعد از برف روبی معابر اصلی، معابر فرعی نیز برف روبی می شود.

وی بیان کرد: درحال حاضر تردد در سطح شهر روان  و معابر و شریان های اصلی شهر ارومیه باز است.

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل و برف ‌روبی با شماره‌ 137 شهرداری ارومیه در ارتباط باشند تا موارد در اسرع وقت پیگیری شود.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا