اخبار
کد خبر : 14758 ۱۴۰۰/۱۰/۲۵   ۱۱:۵۶:۰۰

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان:
۹۸ خودروی گرفتار در برف در آذربایجان غربی رهاسازی شد

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از رهاسازی ۹۸ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در محور های مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، امیر جعفرزاده در گفتگوی اختصاصی در خصوص امدادرسانی در زمینه بارش برف اظهار کرد: شبانه روز گذشته ۹۸ دستگاه خودروی گرفتار در برف به همراه ۳۰۰ مسافر در محورهای نقده – ارومیه، نقده – پیرانشهر، اشنویه – ارومیه، تکاب – شاهین دژ و چالدران – آواجیق توسط تیم‌های امداد و نجات امدادرسانی شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی در تشریح این امدادرسانی گفت: تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر در محورهای مزبور پس از طی مسیر در این عملیات به ۹۸ خودرو به استعداد ۳۰۰ نفر امداد رسانی کردند.

جعفرزاده افزود: در این عملیات که خودروها درگیر برف و کولاک بودند نیروهای امدادی هلال‌احمر اقلام خوراکی اضطراری توزیع کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی افزود: منابع انسانی بکار گرفته شده در این عملیات رهاسازی و امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف و کولاک شامل ۸ تیم امداد و نجات با ۷ نفر نجات گر پرسنل و ۲۸ نفر نجات گر داوطلب بود که با ۴ دستگاه آمبولانس و ۴ خودروی کمک دار امدادرسانی کردند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/  


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا