اخبار
کد خبر : 14746 ۱۴۰۰/۱۰/۲۴   ۲۱:۳۲:۰۶

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد؛
حمایت از شرکت‌های صادراتی برای حل مشکل سیب

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی امام جمعه ارومیه گفت: حل مشکل سیب استان نیازمند بکارگیری نظرات کارشناسان حرفه ای، تدوین برنامه و حمایت از شرکت‌های صادراتی است.

به گزارش نای قلم، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی امروز در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه این هفته که در مصلی امام خمینی شهر برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان برای حل مشکل صادرات سیب استان برنامه مدون تدوین کنند.

وی افزود: با وجود اقدامات و تلاش‌های مسئولان استانی هنوز مشکل سیب استان حل نشده است باید برای حل این مشکل برنامه جامع و مدون تدوین شود.

امام جمعه ارومیه با اشاره به مشکلات فراوان مدیریت شهر ارومیه خاطرنشان کرد: ارومیه دارای مشکلات عدیده شهری از جمله مشکل در حمل و نقل، آلودگی هوا، ترافیک، تکدی گری و سد معبر است که نیاز است شورای اسلامی شهر و شهرداری با جدیت و برنامه ریزی صحیح این مشکلات را مدیریت کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع مردم قم یادآور شد: حوادث تاریخ ساز انقلاب نباید فراموش شوند، باید با جهاد تبیینی این حوادث را به نسل های بعدی بازگو کرد.

وی اظهار کرد: حوادثی همچون ۹دی، قیام ۱۹دی و امثال آن نماد غیرت دینی هستند بنابراین نباید نسبت به دین بی تفاوت بود چرا که دین عین ناموس است و دشمن در تلاش است مسلمانان را نسبت به دین بی تفاوت کند.

قریشی با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین(ع) ادامه داد: روز وفات این بانوی بزرگوار روز تکریم از مادران و همسران شهدا نام گذاری شده که باید مادران و همسران بزرگوار شهدا از صبر و تقوای این بانوی با عظمت الگو بگیرند.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا