اخبار
کد خبر : 14738 ۱۴۰۰/۱۰/۲۳   ۱۳:۳۵:۴۳

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی تاکید کرد
برخورد قاطع با فساد؛ مهمترین مطالبه مردم از دستگاه‌های نظارتی و قضایی

 

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی گفت: مطالبه مردم از دستگاه‌های نظارتی و قضایی، برخورد قاطع با فساد و برهم‌زنندگان امنیت و آرامش جامعه است.

به گزارش نای قلم، وی در همایش مدیران حراست دستگاه های اجرایی استان اظهار کرد: دستگاه‌های حاکمیتی در عمل به وظایف قانونی خود همواره از حمایت عمومی و گسترده مردم برخوردار هستند.

این مقام مسوول با اشاره بر اهداف متعالی نظام اسلامی در رشد و توسعه همه جانبه کشور، استفاده از ظرفیت‌های عظیم حراست دستگاه‌ها در سالم‌سازی محیط‌های اداری، صیانت از حقوق شهروندی، حفاظت از دارایی‌های ارزشمند نظام، ارائه مشاوره‌های هوشمندانه و کارشناسی به مدیران مجموعه جهت افزایش کارایی و اثربخشی نظام تصمیم گیری، مقابله و مبارزه قاطع با فساد اداری و اقتصادی را از مهم ترین وظایف و اولویت های کاری مجموعه حراست های استان عنوان کرد.

وی به برخی از اقدامات اداره کل اطلاعات استان در زمینه مبارزه با تروریسم، برخورد قاطع با فساد در شهرداری‌ها و قلع و قمع سرکردگان ارازل و اوباش اشاره و تصریح کرد: بازخوردهای بسیار مثبت و رضایت‌مندی عموم مردم از این اقدامات نشان‌دهنده مطالبه مردم از دستگاه‌های نظارتی و قضایی، برخورد قاطع با فساد و برهم‌زنندگان امنیت و آرامش جامعه است.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی هم‌افزایی با مدیریت عالی و تمام مدیران استان را از دیگر وظایف خطیر حراست‌ها دانست و اعلام کرد: برابر رهنمودهای مقام معظم رهبری، همه ما موظف هستیم در راستای کمک به دولت مردمی و افزایش رضایت‌مندی مردم، همه توان و ظرفیت خود را پای کار آورده و به وظایف قانونی خود عامل و پایبند باشیم.

در ادامه این همایش، رئیس حراست کل آذربایجان غربی نیز به تشریح اصلی‌ترین راهبردهای کاری حراست‌ها پرداخت و جایگاه حراست دستگاه‌ها در تامین امنیت و سالم‌سازی محیط‌های اداری را تبیین کرد.

وی برخی از اقدامات حراست‌ها که منتج به برخورد با عناصر مفسد و مسئله‌دار شده را تشریح و اظهار کرد: مجموعه حراستی استان اقدامات بسیار ارزنده و اثرگذاری در این حوزه دارد که بخش بسیار کوچکی از این اقدامات رسانه‌ای می‌شود. دستورات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و مطالبات به حق مردم، وظایف سنگینی را بر دوش حراست‌ها گذاشته است که عمل به این وظایف جز از طریق تلاش شبانه‌روزی و کار جهادی، میسر نمی‌شود.

رئیس حراست کل استان، حراست‌ها را پناهگاه و محل اعتماد مراجعان به دستگاه‌های مختلف استان عنوان کرد و عمل به توصیه‌های حراستی را از عوامل موفقیت مدیران دستگاه‌ها و افزایش رضایت‌مندی مردم برشمرد.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا