اخبار
کد خبر : 1471 ۱۳۹۴/۱۰/۲۴   

سفر یک روزه معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی به آذربایجان غربی

معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی به همراه تقی ملائی مشاور خویش، برای دیدار با استاندار آذربایجان غربی و سخنرانی در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، به ارومیه سفر کرد.

به گزارش نای قلم، شاپور محمدی در این سفر یک روزه ضمن صرف صبحانه کاری با مدیران نهادهای وابسته به وزارت اقتصاد در سطح استان، با قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی دیدار و گفت و گو کرد.

همچنین در نشست مشترکی به میزبانی اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی، ضمن گفت و گو با غفارپور نماینده وزیر و مدیرکل، معاونان و کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاری اداره کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی، با اعلام انتظارات و برنامه های کلان معاونت اقتصادی، از نزدیک در جریان عملکرد و اقدامات این بخش از اداره کل دارایی آذربایجان غربی قرار گرفت.

همچنین در این سفر یک روزه، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی ضمن بازدید از یکی از انبارهای اداره اموال تملیکی استان آذربایجان غربی واقع در شهر ارومیه، در جریان فعالیت این اداره قرار گرفت.

قرار است امروز پنج شنبه معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان آذربایجان غربی که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی ارومیه برگزار می شود، در رابطه با بهبود فضای کسب و کنار سخنرانی کند.

گزارش مشروح دیدار وی با استاندار آذربایجان غربی، بازدید از انبارهای اموال تملیکی، نشست مشترک با همکاران معاونت اقتصادی اداره کل و سخنرانی در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، به زودی منتشر می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا