اخبار
کد خبر : 14708 ۱۴۰۰/۱۰/۲۰   ۱۵:۱۹:۲۳

رییس کل دادگستری استان تاکید کرد؛
تشکیل قرارگاه استانی مبارزه با مواد مخدر در آذربایجان غربی

 

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، برای حصول هماهنگی های لازم و انتظام‌بخشی به مقوله مبارزه با مواد مخدر در استان، تشکیل قرارگاه استانی مبارزه با مواد مخدر را لازم و ضروری دانست.

به گزارش نای قلم، ناصر عتباتی امروز در جلسه هماهنگی مقابله با پدیده شوم مواد مخدر و برخورد جدی با قاچاقچیان مواد مخدر اظهار کرد: انگیزه‌های لازم در همه دستگاه‌ها اعم از قضایی و انتظامی برای مبارزه جدی با مواد مخدر در استان وجود دارد و باید یک هماهنگی و هم افزایی بین این دستگاه‌ها برای مبارزه و اقدامات منظم و نتیجه‌بخش صورت گیرد.

وی ادامه داد: باید ریشه ها و بسترهای قاچاق، تولید و ترازینت مواد مخدر را خشکاند و اجازه فعالیت را از سوداگران مرگ گرفت.

رئیس کل دادگستری استان گفت: با توجه به اینکه استان دارای مرزهای کثیری است، باید اقدامات لازم در خصوص ورود مواد مخدر به کشور و همچنین ترانزیت آن انجام شود و گلوگاه‌های ورود و خروج مواد مخدر کاملاً تحت کنترل باشد تا از هرگونه تردد مجرمانه در باب مواد مخدر جلوگیری شود.

او بیان کرد: برای مبارزه منظم و نتیجه‌گرا باید طراحی شیوه‌های مبارزه و مقابله با محوریت پلیس مواد مخدر و پشتیبانی مرزبانی و سپاه و نیروهای امنیتی صورت گیرد تا سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر احساس امنیت نکنند و باید هزینه های ارتکاب جرم را برای این مجرمان افزایش دهیم تا این افراد نتوانند اهداف شوم خود را دنبال کنند.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به حصول هماهنگی های لازم و انتظام‌بخشی به مقوله مبارزه با مواد مخدر در استان، تاکید کرد: تشکیل قرارگاه استانی مبارزه با مواد مخدر با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی و عضویت سایر نهادهای عمل‌کننده لازم و ضروری است.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا