Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14702 ۱۴۰۰/۱۰/۱۹   ۲۲:۲۴:۰۵

در برنامه هفتگی روزهای یکشنبه عنوان شد؛
کم‌کاری مدیران قابل قبول نیست

 

استاندار آذربایجان‌ غربی گفت: نباید وقتی فردی دارای تخصص، سابقه، استعداد است، با سنگ‌اندازی مانع سرمایه‌گذاری وی شد؛ کم‌کاری مدیران در این رابطه به هیچ وجه قابل قبول نیست و هیچ توجیهی ندارد.

به گزارش نای قلم، محمدصادق معتمدیان امروز در ادامه برنامه هفتگی روزهای یکشنبه خود با حضور در شرکت رویان پژوهش آذربایجان و آذر باتری ارومیه از روند فعالیت این دو واحد بازدید کرد.

استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت حمایت بیشتر شهرک های صنعتی از سرمایه گذاران و تسهیل در روند سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان تاکید کرد.

معتمدیان در بازدید از شرکت رویان پژوهش آذربایجان با اشاره به اهمیت رفع موانع موجود در مسیر سرمایه گذاری و حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران در استان، گفت:

وی با بیان اینکه اصلاح الگوی کشت با بهره مندی از شرکت‌های دانش بنیان در استان ضروری است، افزود: براساس یافته های علمی، مصرف آب در گیاهانی که در شرکت های دانش بنیان و با استفاده از کشت بافت گیاهی تولید می شوند نسبت به گیاهان معمولی 30 درصد کمتر است و در شرایط کم آبی منطقه ترویج و استفاده از این گیاهان و تغییر الگوی کشت می تواند در مدیریت مصرف آب کشاورزی بسیار موثر باشد.

معتمدیان با اشاره به اینکه بیش از 95 درصد گیاهان تولیدی در شرکت‌های دانش بنیان آذربایجان‌غربی به دیگر استان‌های کشور صادر می شود، بیان کرد: اینکه کشاورزان آذربایجان‌غربی تمایلی به بهره مندی از این ظرفیت کم نظیر ندارند، یک ایراد است که باید توسط رسانه‌ها فرهنگ سازی و برای رفع آن اقدام لازم انجام شود.

استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه با حضور در شرکت آذرباتری ارومیه، بر ضرورت حمایت بیشتر شهرک های صنعتی از سرمایه گذاران و تسهیل در روند سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان تاکید کرد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا