Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14692 ۱۴۰۰/۱۰/۱۸   ۲۱:۳۹:۱۵

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد؛
ثبت‌‌نام ۶۰ هزار خانوار آذربایجان‌غربی در طرح مسکن ملی

 

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۶۰ هزار خانوار در آذربایجان‌غربی در طرح مسکن ملی ثبت‌نام کردند.

به گزارش نای قلم، سیدمحسن حمزه لو امروز در گفتگوی خبری اظهار کرد: ۲۴ هزار هکتار اراضی دولتی برای اجرای این طرح‌ ملی در داخل حریم تأمین شده است.

وی با بیان اینکه سهم ابلاغی آذربایجان‌غربی از قانون جهش تولید مسکن ١٧٨ هزار و ٩۶٢ واحد تعیین شده است، افزود: تسهیلات بانکی برای واحدهای مسکونی در مرکز استان سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، سایر شهرها سه میلیارد ریال و مناطق روستایی دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

حمزه لو، با بیان اینکه برای توسعه ساخت‌ و ساز در بخش مسکن باید مشوق‌ های لازم را در نظر گرفت، گفت: مشکلی از بابت تأمین اراضی برای ساخت مسکن در آذربایجان‌غربی وجود ندارد و دستگاه‌های اجرایی نیز باید در سریع‌ترین زمان ممکن زمین‌های مورد نظر را در اختیار راه و شهرسازی قرار دهند.

وی افزود: با توجه به وضعیت بخش مسکن استان می‌توان با تعیین تکلیف اراضی تصرفی و شناسایی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی، حجم قابل توجهی از چشم‌ انداز تولید مسکن برای مدت مشخص در استان را تحقق داد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: براساس قانون جهش تولیدمسکن، سیاست بزرگ دولت و وزارت راه و شهرسازی تولید مستمر و انبوه مسکن است و دستگاه‌های اجرایی تا دو ماه فرصت دارند تا روند انتقال اراضی را انجام دهند.

حمزه لو افزود: ظرفیت‌های قانونی استفاده از اراضی دولتی ابلاغ شده که تغییرکاربری زمین‌ها، الحاق به محدوده و شناسایی اراضی مازاد دستگا‌ه‌های اجرایی از جمله آنهاست.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا