اخبار
کد خبر : 14660 ۱۴۰۰/۱۰/۱۴   ۱۹:۳۷:۳۲

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع):
محافظه‌کارانه عمل کردن یکی از مشکلات کنونی کشور است

 

 فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: محافظه‌کارانه عمل کردن یکی از مشکلات کنونی کشور است.

به گزارش نای قلم، سردار محمدتقی اوصانلو عصر امروز در همایش بصیرت در مکتب سلیمانی اظهار کرد: «اخلاص و عمل» از مهم‌ترین شاخصه‌های حاج قاسم سلیمانی بود و بدون محافظه‌کاری از انقلاب دفاع کردند.

وی افزود: نتیجه محافظه‌کارانه عمل نکردن پیدایش مکتب و روحیه جهادی است که در وجود حاج قاسم سلیمانی نمود پیدا کرد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) اضافه کرد: دشمن همواره از شخصیت معنوی والامقامی مانند شهید سلیمانی که ترس از مرگ برایش بی‌معنا بود، بیم داشت.

اوصانلو عنوان کرد: در مذاکرات هشت ساله دولت قبل نتیجه اینگونه عملکرد دست نیافتن به موفقیت بود؛ چراکه روحیه جهادی را از بین می‌برد.

وی با اشاره به اینکه هر چه داریم از آرمان های شهدا و فرهنگ دفاع مقدس است، افزود:  شهدا با نثار خون پاک خود عزت و اقتدار را به انقلاب اسلامی به ارمغان آوردند .

 فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) به بازگویی خاطره‌ای از شهید سلیمانی پرداخت و افزود: حاج قاسم وقتی در زمان حیاتش از شهید باکری صحبت می‌شد اشک از چشم‌هایش جاری می‌شد و در روزهای آخر که به سمت عراق آمد مطلبی نوشت: "خدایا مرا پاکیزه بپذیر"، همینطورم شد همچنان که مهدی باکری را خدا پاکیزه پذیرفت.

اوصانلو با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی تحت هیچ شرایطی از مرگ هراسی نداشت، اضافه کرد: دشمن همواره از شخصیت معنوی والامقامی مانند شهید سلیمانی که ترس از مرگ برایش بی‌معنا بود، بیم داشت و سرانجام نیز با تکیه بر همین ترس با دستور رئیس جهمور آمریکا حاج قاسم را به شهادت رساند.

وی یادآور شد: شهید سلیمانی همه را در یک قالب یعنی جمهوری اسلامی می‌دید و کسی را جدا از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصور نمی‌کرد، مگر اینکه آن شخص خود را جدای از نظام و انقلاب می‌پنداشت.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی انسان مبارزی بود که با تمام وجود برای استقلال کشور و دفاع از ناموس این سرزمین و اسلام مبارزه کرد، تبیین کرد: این موجب شد که حاج قاسم برای همیشه ماندگار باشد و نتیجه نفوذ شهید سلیمانی در دل‌ها حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر مطهر این سردار رشید بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌غربی هم در این همایش گفت: ادامه راه شهید حاج قاسم سلیمانی وظیفه همه ما است.

 حجت الاسلام بیگی افزود: باید راه رستگاری را در پیش بگیریم که همانا این راه محشور شدن با شهداست.

دکلمه‌خوانی دختران شهدا، مداحی و عزاداری در رثای حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها از دیگر برنامه‌های این مراسم بود و در پایان همایش از خانواده های شهدای مدافع حرم حجت بابایی، رضا نقشی، مصطفی قاسم پور و سعید شبان تجلیل و قدردانی شد.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا