اخبار
کد خبر : 14640 ۱۴۰۰/۱۰/۱۲   ۲۰:۱۱:۲۱

سخنگوی سپاه مطرح کرد؛
رویش سلیمانی‌های دیگر در صورت تبیین درست مکتب حاج قاسم سلیمانی

 

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در صورت تبیین درست مکتب حاج قاسم سلیمانی، رویش سلیمانی‌های دیگر را شاهد خواهیم شد که راه ایشان را با قدرت ادامه می‌دهند.

به گزارش نای قلم، سردار رمضان شریف عصر امروز در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در حسینیه ثارالله اعظم ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: سخنان کوتاه دیروز رهبر انقلاب می‌تواند چندین جلد کتاب درباره سردار سلیمانی باشد که با تعابیر بلند از ایشان یاد کردند.

وی اضافه کرد: شعارهای آزادی و دموکراسی غرب دروغی بیش نیست، سران این کشورها حتی از اینکه ملت ایران در سالگرد شهادت تصویر این بزرگمرد را در فضای مجازی نشر دهند، واهمه دارند، چرا که می‌دانند سردار سلیمانی چه عظمتی داشت و سربازان وی چه منشی دارند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: شهرت سردار سلیمانی مرهون تدابیر، راهنمایی و پشتیبانی‌های مقام معظم رهبری است و معظم‌له به ایشان اعتماد داشتند و مدیران جامعه اسلامی، نظامیان، پدران و مسئولین باید از مکتب حاج قاسم درس بگیرند که عبرت آموز است.

سردار شریف تصریح کرد: سردار سلیمانی از نخستین روزهای خدمت خود در دفاع مقدس تا لحظه شهادت حاضر نبود که در رسانه‌ها دیده شده و شناخته شود.

وی اضافه کرد: با وجود سپری شدن دو سال از سالروز شهادت ایشان، ولی همواره مردم در مراسم‌های سالگرد شرکت می‌کنند و در کرمان نیز به معنای واقعی کلمه غوغا است و سرمزار ایشان یک محفل معنوی و الهام بخش شده است.

این مسئول اضافه کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید بدانند که راهی جز پذیرفتن توانمندی ایران اسلامی ندارند، کما اینکه این تلاش‌ها و جان‌فشانی ها را در اقصی نقاط کشور به ویژه سیستان و بلوچستان همه شاهد هستند.

سردار شریف امنیت مردم را خط قرمز سپاه پاسداران انقلاب و نظام دانست و اظهار کرد: امروز بسیجیان بومی سیستان و بلوچستان، کردستان و سایر مناطق مرزی برای حفظ امنیت منطقه بیش از هر زمان دیگری مصمم هستند و دشمن تلاش بی‌جهتی برای ایجاد ناامنی می‌کند.

وی با بیان اینکه، همه بدانند سپاهی که حاج قاسم از بطن آن برخاسته است، هزاران فرد بی‌نام و نشان دیگر دارد که حاضر به جان‌فشانی هستند، اضافه کرد: هزاران حاج قاسم سلیمانی مصمم در بطن سپاه وجود دارد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: آمریکا و صهیونیست‌ها می‌داند که باید تاوان ترور سردار سلیمانی را بدهند و اولین تاوانش هم فرار از منطقه است، همانگونه که آمریکایی‌ها از افغانستان مجبور به فرار شدند، البته در این دو سال اخیر نیز بارها تاوان داده‌اند، اما به روی خودشان نمی‌آورند.

سردار شریف افزود: سران کشورهای عربی که به آمریکا و صهیونیستی تکیه کرده‌اند بدانند که این تکیه‌گاه به آنها وفا نخواهد کرد کما اینکه به شاه ایران، صدام و حسنی مبارک‌ها وفا نکرده است؛ آنچه را که غربی‌ها در منطقه ایجاد کرده بودند قابل مقایسه با امکانات جبهه مقاومت نبود، اما از حاج قاسم شکست خوردند.

به گفته سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دشمن همه راه‌ها را پیموده است، اما امروز تنها راهش تسلیم شدن در برابر قدرت ایران است، سال‌هاست تلاش می‌کنند مشکلاتی را برای ملت ایران درست کند، اما امنیت مردم خط قرمز سپاه پاسداران و نیروهای مسلح است و امروز بسیجی‌های بومی برای دفاع از سرزمین‌های خودشان مصمم هستند و سپاهی که سردار سلیمانی را تربیت کرده است هزاران حاج قاسم دارند و خیلی‌ها علاقه‌ای برای مطرح شدن ندارند.

این مسئول با بیان اینکه با همان عده کم و تسلیحات محدود طومار دشمن اعم از آمریکایی‌ها، صهیونیسم‌ها و ... در هم پیچیده شد، اضافه کرد: به هیاهوی دشمن نباید توجه کنید بلکه باید بدانید که از الگو شدن سردار سلیمانی و یاران ایشان واهمه دارند حتی تصویر ایشان را در فضای مجازی نمی‌توانند تحمل کنند.

وی به حضور بی سابقه مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی اشاره کرد و بیان کرد: مکتب حاج قاسم ظرفیت مناسبی برای مسئولان و مدیرانی است که باید برای فرهنگ و معنویت این کشور برنامه ریزی کنند؛ شهید حججی ها نیز ادامه دهنده راه این بزرگمرد هستند به طوری که ۸۰ درصد کارکنان عملیاتی سپاه را نسل جوان تشکیل می‌دهد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا