Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14639 ۱۴۰۰/۱۰/۱۲   ۲۰:۱۰:۱۴

هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال؛
تیم والیبال آذرباتری مقابل فولاد سیرجان ایرانیان شکست خورد

 

در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم آذرباتری ارومیه مقابل فولاد سیرجان ایرانیان متحمل یک شکست دیگر شد.

در این بازی که در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد تیم آذرباتری این شهر با نتیجه سه بر یک مقابل فولاد سیرجان ایرانیان شکست خورد.

در این مسابقه نماینده سیرجان ست‌های اول، سوم و چهارم را با امتیازات ۲۵ بر ۱۲، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۶ به نفع خود به پایان رساند و تنها در ست دوم و با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به میزبانش آذرباتری باخت.

در این مسابقه علیرضا شاه‌علی، امیر افشار، بابک موسوی، علیرضا تابان، آرمان رحمانی، متین احمدی و حسین سلیمان اهری برای آذرباتری و مهدی جلوه، آکساندر بلاگویویچ، محمد صادقی، علی اصغر رزم فر، مجتبی قلی زاده، مارکوس کیل و رسول شهسواری برای فولاد سیرجان به زمین آمدند.

با این نتیجه و بدون احتساب نتایج سایر بازی‌ها تیم آذرباتری ارومیه با ۳ برد کماکان در رده آخر جدول باقی ماند و فولاد سیرجان ایرانیان قهرمان فصل گذشته با ۶ برد و ۱۷ امتیاز موقتا به رده نهم صعود کرد.

آذرباتری در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر، روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه در سالن غدیر میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا