اخبار
کد خبر : 14632 ۱۴۰۰/۱۰/۱۱   ۲۳:۰۴:۲۴

در راستای معرفی مکتب حاج قاسم سلیمانی؛
رسانه‌ها باید جریان‌سازی کنند

 

رئیس گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: مهم‌ترین وظیفه رسانه‌ها در شرایط حاضر گفتمان‌سازی و جریان‌سازی در راستای معرفی مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش نای قلم، امید سیاح در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: رسانه‌ها رسالت سنگینی برای معرفی و تبیین راه سردار حاج قاسم سلیمانی و هدف والایی که به خاطر آن به فیض شهادت رسید، بر دوش دارند.

وی با تاکید بر اینکه هر قدر که بتوانیم حماسه‌های دفاع مقدس را به آیندگان منتقل کنیم، آینده انقلاب و آینده جوانان را ساخته‌ایم، ادامه داد: هر قدر محتوای آثار رسانه‌ای نو باشد و هم‌افزایی داشته باشند، تأثیرگذاری آن‌ها بیشتر است.

رئیس گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، تصریح کرد: فعالان رسانه‌ای باید افکار و اندیشه‌های سردار سلیمانی را در قالب‌های جذاب و متناسب با مخاطبان ترویج دهند تا مردم به ویژه نسل جوان رفتار و سلوک این مجاهد فی سبیل الله و سرور شهدای مقاومت را اسوه و الگوی زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهند.

سیاح رئیس گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین، بصیرت‌افزایی، آگاهی‌بخشی و انتقال پیام خون شهید و تاثیرات آن را یادآور شد و تاکید کرد: رسانه‌ها باید ابعاد مجاهدت‌های شهید حاج قاسم و تاثیرگذاری آن در کمک به حفظ صلح و امنیت منطقه را بیش از پیش تبیین کنند و در این خصوص از ظرفیت فضای مجازی که از مخاطبان قابل توجهی برخوردار است، بهره بگیرند.

وی با بيان اينكه سردار سليماني يك شخص نبود، بلكه يك جريان و مكتب است، عنوان كرد: ضرورت دارد تا فعالان رسانه‌ای در کنار نخبگان دانشگاهي در حوزه تبيين و ترويج علمي افكار شهيد حاج قاسم سليماني ورود جدي و اثرگذار داشته باشند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا