اخبار
کد خبر : 14616 ۱۴۰۰/۱۰/۰۹   ۱۹:۳۶:۱۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی:
کتاب‌ها برای خریداران رایگان ارسال می‌شود

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: اداره کل پست استان آذربایجان غربی از خریداران کتاب هزینه‌ای دریافت نمی‌کند.

به گزارش نای قلم، علیرضا نوروزی در گفتگویی اظهار کرد: مرسوله به مبلغ ۳۰ هزار تومان برای ناشر رایگان است؛ اما برای محموله تا دو کیلوگرم هفت هزار تومان هزینه دریافت می‌شود و همچنین برای مرسوله بیش از ۲ کیلوگرم نیز ۱۰ درصد تخفیف برای ناشر اعمال می‌شود.

وی افزود: در نمایشگاه مجازی کتاب استان آذربایجان‌غربی هزار و ۴۰ ناشر از سراسر کشور ثبت‌نام کرده‌اند.

نوروزی ادامه داد: در این نمایشگاه کتاب‌ها با تخفیف ۴۰ درصدی عرضه می‌شود و هر فرد با کد ملی خود می‌تواند تا سقف ۱۵۰هزار تومان از این تخفیف بهره‌مند شود. در شانزدهمین دوره نمایشگاه کتاب استان آذربایجان غربی ۶۴ هزار عنوان کتاب ارائه شده بود اما در هفدهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان غربی (نمایشگاه مجازی کتاب) ۱۲۰ هزار عنوان کتاب عرضه شده است که برای خریداران فرصت خوبی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، بُعد مسافت، هزینه‌های اقتصادی، زمان بَر بودن پیدا کردن کتاب و... را از جمله مشکلات نمایشگاه فیزیکی کتاب عنوان کرد و یادآورشد: 24 ساعته بودن نمایشگاه مجازی کتاب، جلوگیری از استفاده غیرمجاز از بُن کارت‌ها، توزیع عادلانه بُن کارت‌ها، حضور آسان ناشران، افزایش سطح کمی و کیفی نمایشگاه، ارائه نشدن کتاب‌های تکراری  و... از مزایای نمایشگاه مجازی کتاب است.

نوروزی در پایان سخنان خود گفت: با توجه به اینکه برگزاری هفدهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان غربی (نمایشگاه مجازی کتاب) با مناسبت‌های مهم دینی و ملی همراه است، تلاش کرده‌ایم برنامه‌های فرهنگی متنوعی را برای این ایام برگزار کنیم.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا