اخبار
کد خبر : 14615 ۱۴۰۰/۱۰/۰۹   ۱۹:۲۹:۲۵

معاون اقتصاد و فرهنگ خانه کتاب عنوان کرد؛
حضور بیش از ۱۰۰ ناشر خارجی در نمایشگاه مجازی کتاب آذربایجان غربی

 

معاون اقتصاد و فرهنگ خانه کتاب و ادبیات ایران از حضور بیش از ۱۰۰ ناشر خارجی در نمایشگاه مجازی کتاب آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش نای قلم، حسین صفری در گفتگویی اظهار کرد: در هفدهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان غربی (نمایشگاه مجازی کتاب) کتاب‌های ناشران خارجی در دو بخش لاتین و عربی از سوی ۱۰ نماینده از کشورهای ایتالیا، هلند، آلمان، انگلیس، سوئد، سوریه، لبنان، اردن و... عرضه می‌شود و بیش از صد ناشر خارجی ۱۴ هزار عنوان کتاب ارائه می‌کنند.

وی هدف اصلی نمایشگاه مجازی کتاب را اجرای عدالت فرهنگی عنوان کرد و افزود: دسترسی آسان، دریافت رایگان کتاب، ۲۴ ساعته بودن نمایشگاه و اعمال تخفیف ۴۰ درصدی از جمله نکات مهم این دوره از نمایشگاه است. همچنین همکاران ما در مرکز پاسخگویی خانه کتاب و ادبیات ایران با شماره تلفن ۹۱۰۰۹۸۹۸_۰۲۱ از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر آماده ارائه خدمت به خریداران کتاب هستند.

معاون اقتصاد و فرهنگ خانه کتاب و ادبیات ایران افزود: علاقه‌مندانی که برای خرید کتاب به اینترنت دسترسی ندارند نیز می‌توانند از طریق تماس با همیاران کتاب در مرکز پاسخگویی خانه کتاب و ادبیات ایران، کتاب مورد نظر خود را سفارش دهند. همچنین در این دوره از نمایشگاه، کتاب‌های ناشران خارجی در دو بخش لاتین و عربی از سوی 10 نماینده از کشورهای ایتالیا، هلند، آلمان، انگلیس، سوئد، سوریه، لبنان، اردن و... عرضه می‌شود و بیش از صد ناشر خارجی ۱۴ هزار عنوان کتاب ارائه می‌کنند. در نمایشگاه مجازی کتاب امکان ارائه کتاب‌های جعلی و ساختگی وجود ندارد.

صفری در پایان سخنان خود گفت: تدارک برنامه فرهنگی به عنوان بخش مهمی از فعالیت‌های هفدهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان غربی (نمایشگاه مجازی کتاب) به شمار می‌رود که در سطح مرکز و شهرستان این استان برگزار می‌شود؛ امیدوارم که در این دوره از نمایشگاه استان آذربایجان غربی شاهد استقبال پرشور مردم باشیم.

گفتنی است، هفدهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان غربی (نمایشگاه مجازی کتاب) از هشتم دی‌ماه آغاز شده و تا چهاردهم دی‌ماه ١٤٠٠ ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان به کتاب در این استان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا