اخبار
کد خبر : 14606 ۱۴۰۰/۱۰/۰۸   ۱۶:۴۱:۱۴

در شبانه روز گذشته؛
۵۱ بیمار کرونایی در مراکز درمانی آذربایجان غربی بستری شدند

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در شبانه روز گذشته، ۶۶ نفر در استان به ویروس کرونا مبتلا و ۵۱ تن از آنان در مراکز درمانی بستری شدند.

به گزارش نای قلم، محمدامین ولی زاده امروز در گفتگوی خبری اظهار کرد: با بستری شدن این تعداد بیمار، کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به ۳۴۶ نفر رسید از این تعداد بیشترین تعداد بستری‌ها با ۱۸ نفر در ارومیه، ثبت شده است.

وی افزود: ۹۵ نفر از بستری شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه هستند و ۲۶ نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

ولی زاده ادامه داد: در این مدت چهار بیمار شامل دو بیمار در نقده و دو نفر در پیرانشهر جان باختند و مجموع فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به هفت هزار و 234 نفر رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون در استان، چهار میلیون و ۶۷۲ هزار دُز واکسن در استان تزریق شده که ادامه این روند با سرعت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته نیز حدود ۲۵ هزار دُز واکسن در آذربایجان غربی تزریق شد، اضافه کرد: از کل واکسیناسیون صورت گرفته در استان، ۲ میلیون و ۴۳۰ هزار دز مربوط به نوبت اول بوده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی بیان کرد: البته تاکنون علاوه بر ۲ میلیون و ۷۷ هزار دز دوم، بیش از ۱۸۹ هزار دز سوم نیز در آذربایجان غربی تزریق شده است.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا