Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14604 ۱۴۰۰/۱۰/۰۸   ۱۶:۲۴:۵۴

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء:
فرهنگ شهید سلیمانی باید در کشور جاری و ساری باشد

 

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء گفت: ما در هر کاری می‌توانیم فرهنگ شهید سلیمانی را آویزه کار خودمان بکنیم زیرا شهید سلیمانی یک فرهنگ بود و این فرهنگ باید در جای جای کشور ما جاری و ساری باشد.

به گزارش نای قلم، سردار اوصانلو امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی و یاد و خاطره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: حاج قاسم همیشه می گفت کسی شهید نمی‌شود مگر اینکه قبل از شهادتش شهید شده باشد و این واقعیتی است که ما در هشت سال دفاع مقدس به عینه دیدیم، شهدایی همچون شهید آقا مهدی باکری که از روزی که آمد تا روزی که رفت در روحیه اش هیچ تغییری ایجاد نشد و حاج قاسم همیشه به وی غبطه می خورد و همیشه و حتی یک ساعت قبل از شهادت خود در هواپیما جمله ای که شهید مهدی باکری در پایان وصیت نامه خود نوشت را بر روی تکه کاغذی نوشت و آن این بود که خدایا مرا پاکیزه بپذیر و این دعا را حاج قاسم بارها گفت تا پذیرفته شد.

وی در ادامه تاکید کرد: ما در مقابل شهداء مدیونیم و برای اینکه دین خود را ادا کنیم باید در انجام وظیفه جهادی عمل کنیم و حاج قاسم را که زندگی و شهادتش یک فرهنگ بود الگو قرار دهیم.

اوصانلو با اشاره به حماسه بزرگ 9 دی گفت: حماسه 9 دی روز ارزشمندی برای همه ولایت مداران است، این روز، روز خدا بود و خدا در آن روز دل های مردم را به صحنه آورد و در آن روز توطئه های منافقین و دشمنان بدخواه نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بر آب شد.

وی افزود: ما در طول انقلاب شاهد صحنه هایی همچون 9 دی بودیم، مانند جنگ تحمیلی که جوانان غیور این سرزمین از جای جای ایران و شهرها و روستاها آمدند و حاج قاسم ها، باکری ها، همت ها شدند و در مقابل دشمن سینه سپر کردند و از انقلاب خود دفاع کردند.

اوصانلو در پایان تاکید کرد، امروز روز بصیرت است و باید با بصیرت و پیروی محض خود از ولی فقیه و رهبر مسلمانان جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله عالی)، در فضای تاریک جامعه نفوذی و منافقین را بشناسیم و نقشه ها و توطئه های آنان را نقش بر آب کنیم.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا