اخبار
کد خبر : 14603 ۱۴۰۰/۱۰/۰۸   ۱۶:۱۴:۲۷

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:
مجامع حقوقی نباید از پیگیری حقوقی تروریسم بین‌المللی غافل شوند

 

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: درست است که انتقام سخت ادامه خواهد داشت ولی مجامع حقوقی ما نباید از پیگیری حقوقی این تروریسم بین المللی که نقض آشکار قوانین و کنوانسیون های بین الملل و حقوق بشر است غافل شوند.

به گزارش نای قلم، ناصر عتباتی امروز در مراسمی که به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت حماسه 9 دی و یاد و خاطره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در دادگستری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: حاج قاسم یک فرد نبود، بلکه یک مکتب بود و امروز مکتب شهید سلیمانی برای دشمنان بسیار خطرناکتر از حاج قاسم در میدان مقاومت است.

وی افزود: از ویژگی‌های بارز این شهید بزرگوار خوش‌رویی، تواضع و مرد میدان بودن اوست، به طوری که همیشه شاهد حضور ایشان در میدان عمل بودیم و در عین خوش‌رویی و تواضع با اقتدار از امنیت و اقتدار کشور عزیزمان و منطقه در برابر دشمن دفاع می کرد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی اضافه کرد: ما باید این خصوصیات برجسته شهید بزرگوار را الگوی خود قرار داده و با تکریم و خوشرویی با مراجعان به دستگاه قضایی برخورد و در خدمت رسانی به آنها کوشا باشیم و مسئولان نیز به تاسی از این شهید بزرگوار از پشت میز خود خارج و با اقدامات عملیاتی و میدانی مشکلات مردم را رفع کنند.

عتباتی در ادامه اظهار داشت: از آثار و برکات شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، موشک باران پایگان نظامی عین الاسد آمریکای جنایتکار و در هم شکستن قدرت پوشالی کشوری بود که سایر قدرت‌های جهان حتی جرات نشانه گرفتن آن را نداشتند و در نهایت خروج خفت بار این رژیم جنایتکار از منطقه بود.

مقام ارشد قضایی استان در پایان به حماسه 9 دی، سالروز بصیرت مردم ولایت مدار ایران اسلامی اشاره و گفت: نقشه ها و توطئه های دشمنان نظام مقدس ایران اسلامی تمامی ندارد، ولی ملت بصیر و ولایی، همانطور که در صحنه های مختلف انقلاب، همچون 9 دی کاری کردند کارستان، بعد از این نیز با پیروی مطلق خود از ولی فقیه نقشه های آنها را نقش بر آب خواهند کرد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا