Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14600 ۱۴۰۰/۱۰/۰۷   ۱۷:۱۲:۱۳

از 11 دی‌ماه در آذربایجان غربی اجرایی می‌شود
جلوگیری از ورود کارمندان واکسینه نشده به واحدهای دانشگاه علوم پزشکی

 

مدیر توسعه سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: شرط ورود به تمام واحدهای دانشگاهی ارائه کارت واکسیناسیون یا سایر اسناد مثبته با مراجعه به سامانه مربوطه است، در غیراینصورت از ورود کارمندان واکسینه نشده به واحدهای دانشگاه علوم پزشکی استان جلوگیری می‌شود.

به گزارش نای قلم، احمد حاج‌ابراهیمی در گفتگویی اظهار کرد: حراست دانشگاه در کنار مدیریت منابع انسانی از ورود کارکنانی که نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام نکرده باشند جلوگیری می‌کند و با ایام غیبت کارکنان به واسطه عدم انجام واکسیناسیون علیه بیماری کرونا مطابق مقررات برخورد می‌کند.

وی افزود: در ادامه پیگیری مصوبات ستاد ملی کرونا آن دسته از کارکنانی که واکسینه نشده باشند تا 11 دی ماه سال‌جاری فرصت دارند به محض شروع به کار مراحل واکسیناسیون خود را تکمیل یا حداقل یک دوز واکسن را دریافت دارند در غیراین صورت اجازه ورود به واحدهای تابعه نخواهند داشت.

حاج‌ابراهیمی با اشاره به ابلاغ مصوبات ستاد ملی کرونا و سازمان امور اداری و استخدامی کشور به دستگاههای اجرایی در خصوص الزامی بودن واکسیناسیون کارکنان دولت بر علیه بیماری کرونا (بجز موارد استثناء که به تشخیص پزشک زیانبار باشد)  همچنین یادآوری دستورالعمل مدیریت هوشمند بیماری کرونا که  پس از تصویب در نودمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در قالب سامانه امید به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد بر ضرورت رعایت پروتکل های مصوب در دستورالعمل مذکور تاکید کرد.

این مقام مسئول دانشگاهی یادآوری کرد طبق این دستورالعمل تمام دستگاه‌های اجرایی موظف به هماهنگی و همکاری با ستاد ملی کرونا در ارتباط با کلیه مصوبات ستاد شده اند.

حاج‌ابراهیمی با اشاره به مکاتبه اول آبان ماه معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی مبنی بر ضروری بودن واکسیناسیون کارکنان واحدهای تابعه دانشگاه گفت: طبق بخشنامه مذکور انجام واکسیناسیون توسط تمام کارکنان واحدهای تابعه ضروری و مدیران از ورود کارمندان بدون سابقه تزریق واکسن به واحدهای تابعه دانشگاه باید پیشگیری کنند.

مدیر توسعه سرمایه انسانی در ادامه افزود: موضوع الزامی بودن انجام مراحل واکسیناسیون کارمندان طبق پروتکل های مصوب مجدداً در تاریخ چهارم دی ماه سالجاری به واحدهای دانشگاه ابلاغ شد لذا با توجه به اینکه واحدهای تابعه دانشگاه به عنوان واحدهای ضروری در خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم هستند و تعطیل پذیر نیستند باید خود را در برابر سویه‌های مختلف ویروس واکسینه کنند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا