اخبار
کد خبر : 14597 ۱۴۰۰/۱۰/۰۷   ۱۳:۲۴:۱۷

در ارومیه برگزار می شود؛
نخستین رویداد کشاورزی دانش بنیان و نوآور ویژه حوزه دریاچه ارومیه

 

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: در راستای راه اندازی مرکز رشد مشترک پارک علم و فناوری آذربایجان غربی و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان رویداد ویژه حوزه دریاچه ارومیه در جذب ایده های برتر در افزایش بهره وری و کاهش مصرف آب در حوزه دریاچه ارومیه برگزار می شود.

به گزارش نای قلم، غلامرضا منصورفر در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: این رویداد در شش محور، مدیریت مصرف آب در گلخانه ها، مدیریت مصرف آب در اراضی زراعی و باغی، اندازه گیری مقدار آب آبیاری و زمان آبیاری، سیستم های آبیاری تحت فشار و مدرن سطحی، روش های به زراعی کاهش تبخیر و تعرق و مصرف آب و همچنین اپلیکشن های آب و آبیاری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این رویداد تا پایان دی ماه ۱۴۰۰ است، اضافه کرد: به سه طرح برتر در این رویداد جایزه نقدی و بهره مندی از حمایت های مادی و معنوی مرکز رشد مشترک اعطا خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی درباره مخاطبان این رویداد، افزود: شرکت های فناور و دانش بنیان، شرکت های فنی و مهندسی کشاورزی، اعضای هیات علمی و کارشناسان کشاورزی، دانشجویان، فناوران و حتی دانش آموزان دارای ایده های نوآورانه می توانند در این رویداد شرکت کنند.

شایان ذکر است متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی به نشانی www.wastp.ir مراجعه و یا با شماره تماس ۰۴۴۳۲۷۲۲۱۹۴ تماس حاصل کنند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/ 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا