Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14575 ۱۴۰۰/۱۰/۰۴   ۲۰:۰۵:۱۵

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور خبر داد؛
انهدام باند قاچاق سلاح توسط هنگ مرزی "ارومیه"

 

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از انهدام باند قاچاق سلاح جنگی توسط مرزبانان غیور استان آذربایجان غربی در هنگ مرزی "ارومیه" خبر داد.

به گزارش نای قلم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "احمدعلی گودرزی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای طرح انسداد مرز و جلوگیری از قاچاق در نوار مرزی، مرزبانان هنگ مرزی " ارومیه" با اقدامات کنترلی و اطلاعاتی مؤثر  مخفیگاه دو نفر از عاملان اصلی قاچاق سلاح و مهمات را در یکی از روستاهای مرزی منطقه شناسایی و موفق به کشف و انهدام باند قاچاق سلاح شدند.

وی افزود: در این عملیات ۲ نفر از عاملان اصلی قاچاق سلاح ومهمات در منطقه دستگیر شدند که مرزبانان در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۳۷ قبضه سلاح جنگی وینچستر را کشف کردند که مراتب جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: امنیت مردم در کشور از مهمترین دغدغه های مرزداران جمهوری اسلامی ایران است و در سخت ترین شرایط خدمتی و به دور از خانواده های خود همه توان خود را به کار می گیرند تا این امنیت را به مردم عزیز کشورمان هدیه کنند.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا