اخبار
کد خبر : 14573 ۱۴۰۰/۱۰/۰۴   ۱۹:۳۳:۳۹

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه متذکر شد؛
پرونده‌سازی در خصوص کوچک‌ترین امور برای مدیران شهرداری

 

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: روال موجود باید تغییر یابد چون برای کوچک‌ترین امور برای مدیران شهرداری پرونده‌سازی شده و همان پروانه‌های ساختمانی که قبلا صادر شده موجب بروز مشکل برای مدیران می‌شود.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل‌پور عصر امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: از مدیر حراست انتظار داریم که شرایط نابسامان مدیریت شهری در حوزه نظارتی خود را کنترل و مدیریت کند چرا که حراست به جای پیشگیری به سمت مچ‌گیری حرکت کرده است.

وی با انتقاد از جو موجود در شهرداری ادامه داد: در سیستم شهرداری شاهد برپا شدن سیستم امنیتی هستیم و مدیران و مسئولان قسمت های مختلف شهرداری نمی توانند کاری به پیش ببرند و نیاز داریم که مدیر جدید حراست به مدیران امنیت بدهد تا آنها بتوانند پرقدرت به مسیر خود ادامه دهند.

خلیل پور افزود: از حراست انتظار داریم ضمن اینکه یک سیستم جریان ساز باشد و خود را مسئول در برابر پنج هزار نفر پرسنل نیز بداند.

وی تصریح کرد: مدیر جدید حراست اعتبار از دست رفته شهرداری را به این مجموعه برگرداند و به شهردار ارومیه جهت این انتخاب شایسته تبریک می گوییم.

خلیل پور همچنین اظهار کرد: با توجه به طرح تفصیلی جدید و همچنین عدم اعطای مجوز به زمین‌های قولنامه‌ای درآمدهای شهرداری به شدت کاهش یافته است و نیاز داریم که مدیران بتوانند فعالیت کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری مجموعه ای است که باید هم درآمدزایی کرده، هم حقوق پرسنل را بدهد و هم توسعه شهر را پیگیری کند.

خلیل پور خواستار پرداخت معوقات رانندگان استیجاری شهرداری ارومیه شد و ادامه داد: معوقات و مابه التفاوت حقوق رانندگان براساس مصوبات شورا باید تأمین و واریز شود.

 

وی در ادامه سخنان خود به مناسبت 5 دی ماه روز ایمنی در برابر زلزله گفت: باید در برابر زلزله های احتمالی در آینده آمادگی کامل داشته باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امیدواریم بر اساس یافته های علمی به مرحله ای برسیم که بتوان زلزله ها را قبل وقوع پیش بینی و جان انسان ها را نجات داد.

خلیل پور در بخش دیگری از سخنان خود بر گرامیداشت برنامه های هفته فرهنگی ارومیه تأکید کرد و ادامه داد: برنامه های هفته فرهنگی ارومیه از هم اکنون برنامه ریزی شود و باید با اقدامات شاخص و فاخر باید به استقبال هفته فرهنگی ارومیه رفت.

وی در حضور مدیرعامل و کادر فنی تیم فوتبال 90 ادامه داد: از تلاش‌های مجموعه باشگاه 90 و بازیکنان پرتلاش قدردانی می کنیم که توانستند برای شهرمان آبروداری کنند.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: شورای شهر آماده حمایت از تیم 90 است و امیدواریم شاهد موفقیت روزافزون این تیم محبوب و پرطرفدار باشیم.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا