اخبار
کد خبر : 14569 ۱۴۰۰/۱۰/۰۴   ۱۸:۲۹:۱۹

استاندار تاکید کرد؛
نقش کلیدی آذربایجان غربی در معادلات پیچیده منطقه

 

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به موقعیت خاص جغرافیایی و ژئوپلیتیکی و ظرفیت های مختلف استان به ویژه در حوزه اقوام، ادیان و مذاهب، گفت: با برنامه ریزی صحیح در عرصه های مختلف، آذربایجان غربی می‌تواند در کنار توسعه متوازن، نقشی کلیدی و تاثیرگذار در معادلات پیچیده منطقه داشته باشد.

به گزارش نای قلم، محمدصادق معتمدیان امروز در آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: مجموعه مدیریتی استان باید ترکیبی از نیروهای باتجربه مدیریت در سطوح مختلف و جوانان انقلابی با روحیه جهادی و با انگیزه باشد.

وی افزود: تغییر قانونمند و گردش مدیران در ادوار و سطوح مختلف، از دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

معتمدیان، استفاده از ظرفیت ها و نیروهای بومی در انتصاب مدیران با توجه به شناخت کافی از استان و منطقه را مهم دانست و اضافه کرد: در کنار مدیران بومی، استفاده از ظرفیت و تجربیات نیروهای غیربومی نیز در انتصاب مدیران استان مدنظر خواهد بود.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه پس از گذشت بیش از چهار دهه از عمر پرافتخار انقلاب اسلامی، دیگر زمانی برای آزمون و خطا نیست، ادامه داد: مجموعه مدیریتی استان باید ترکیبی از نیروهای با تجربه مدیریت در سطوح مختلف و جوانان انقلابی با روحیه جهادی و باانگیزه باشد.

در این آیین رضا ابراهیمی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی  معرفی و از خدمات علی مصطفوی قدردانی شد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا