اخبار
کد خبر : 14565 ۱۴۰۰/۱۰/۰۳   ۱۸:۰۰:۱۷

توسط پاکبانان انجام شد؛
بازگشایی ۹۰۰ معبر اصلی ارومیه 

 

️رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: ۹۰۰ معبر اصلی سطح شهر توسط ۸۸۰ پاکبان و ۵۷ خودرو سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در حال نمک‌پاشی و برف‌روبی است.

به گزارش نای قلم، ️هادی بصاری امروز در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: با آغاز بارش برف و شدت گرفتن این بارش‌ها ۸۸۰ پاکبان و ۵۷ دستگاه خودرو اداره ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: قبل از آغاز بارش‌ها و براساس اطلاعیه‌های صادره از سوی هواشناسی، تمام نواحی ششگانه سازمان و خودروهای اداره ماشین آلات در آماده باش کامل قرار می‌گیرند.

️رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: اولویت بازگشایی و برف‌روبی با معابر اصلی و پرتردد است ولی تمام ۹۰۰ معبر اصلی و سپس ۲۳ هزار معبر فرعی برف روبی و نمک‌پاشی می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه تاکید کرد: تلاش تمام پرسنل و ماشین آلات بدون وقفه است و از شهروندان نیز خواهشمندیم با صبوری ما را در خدمت رسانی یاری کنند.

بصاری ادامه داد: خودروهای ویژه در محل‌های خطرساز به هنگام بارش برف مستقر شده اند و همچنین کیسه‌های شن و ماسه در محل‌های از پیش تعیین شده جایگذاری شده است.

️وی گفت: شهروندان می‌توانند مشکلات محله خود را به هنگام بارش‌ها از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت توسط اکیپ‌های ویژه سازمان جهت برطرف‌سازی مشکلات اقدام شود.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا