Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14561 ۱۴۰۰/۱۰/۰۳   ۱۰:۵۴:۵۹

معاون مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبر داد؛
ایجاد بانک اطلاعاتی فعالان حوزه فاوا در آذربایجان غربی

 

معاون مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: بانک اطلاعاتی فعالان حوزه فاوا در استان ایجاد می‌شود.

به گزارش نای قلم، محسن امامویردی در گفتگویی اظهار کرد: پایش محیط کسب و کار فعالان حوزه فناوری اطلاعات استان به منظور راه‌اندازی مرکز نوآوری فاوا مورد توجه جدی قرار می‌گیرد تا یک بانک اطلاعاتی از شرکت‌ها و افراد فعال در این حوزه ایجاد شود.

وی درباره دلایل ایجاد بانک اطلاعاتی فعالان حوزه فاوا توضیح داد: این بانک اطلاعاتی ایجاد می‌شود تا بتوانیم ابتدا پتانسیل‌های تولیدی و خدماتی شرکت‌های این حوزه در سراسر استان را شناسایی کنیم، از این رو تصمیم به ایجاد بانک اطلاعاتی از فعالان حوزه فناوری اطلاعات در سراسر استان گرفتیم.

اماموردی درباره اهداف گردآوری این اطلاعات گفت: این اطلاعات برای چند منظور گردآوری می‌شود، نخست اینکه از طریق مرکز نوآوری بتوانیم با این شرکت‌ها ارتباط برقرار کنیم و موانع و مشکلات آنها را شناسایی کنیم. در گام بعدی دنبال آن هستیم راهکارها و پیشنهادهای آنها را بشنویم و در آخر دسته بندی مشخصی از فعالین این حوزه داشته باشیم.

معاون مدیرکل ارتباطات با اشاره به اهمیت بازار فعالان حوزه فناوری گفت: برای اینکه مشخص شود این فعالان در چه بازارهایی می‌توانند حضور داشته باشند و مشخص شود در این مسیر چه موانع و مشکلاتی پیش روی آنهاست این بانک اطلاعاتی بسیار اهمیت دارد و این فضا باعث می‌شود فعالان حوزه به یکدیگر معرفی شوند.

شایان ذکر است تفاهم‌نامه راه‌اندازی مرکز نوآوری فاوا به منظور همکاری مشترک بین پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، شهرداری ارومیه، مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه، اداره کل ارتباطات و فن آوری اطلاعات، سازمان نظام صنفی رایانه ای استان و شتاب دهنده آرکاپ جهت استفاده مطلوب از ظرفیت ها و توانایی های موجود به امضاء طرفین رسیده است.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا