اخبار
کد خبر : 14554 ۱۴۰۰/۱۰/۰۳   ۰۹:۲۹:۴۴

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در ارومیه خبر داد
پیگیری مهار پديده فرونشست با انعقاد ١٥ تفاهم‌نامه با دستگاه‌هاي اجرايي ذي‌ربط

 

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: مهار پديده فرونشست در دستور كار مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازي است و با انعقاد قريب ١٥ تفاهم‌نامه با سازمان‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي ذي‌ربط در اين زمينه در حال پيگيري است.

به گزارش نای قلم، محمد شکرچی‌زاده شب گذشته در جلسه شوراي فني استان اظهار کرد: مهار پديده فرونشست در كشور تنها با ايجاد عزم ملي، تلاش و حمايت تمام نقش‌آفرينان اين حوزه ميسر است.

وی آمادگي كامل مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازي را در راه‌اندازي سيستم پاسخ سريع استان آذربايجان غربي به شرط حمايت مالي و استفاده از منابع استاني اعلام کرد.

شکرچی‌زاده اضافه کرد: ما در قبال عمران و آباداني ايران اسلامي نسبت به نسل‌هاي آينده مسئول هستیم و باید از مديريت يكپارچه در صدور تصميمات سخت و حياتي بهره مضاعف ببريم.

سیدمحسن حمزه لويي مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربی هم از امكان ايجاد شده مبني بر بررسي چالش‌هاي استان در حوزه‌هاي شتاب‌نگاري، گواهينامه و نظريه فني به ويژه در بخش قير، آسفالت و همچنين تدقيق حرائم گسل و فرونشست زمين در آذربايجان غربي پرداخت.

منصوريان رئيس بخش قير و آسفالت مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازي نیز در بخش دیگری از این نشست، در خصوص مزایای اخذ گواهينامه و نظريه فني مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازي در راستاي ارتقای كيفيت محصولات ساختماني و همچنين قير و آسفالت در كشور و خصوصا استان آذربايجان غربي توضیحات تخصصی را ارائه کرد.

در ادامه نشست امروز صبح، نمايندگان دستگاه هاي اجرايي و تعدادي از صاحب نظران استان آذربايجان غربي، سوالات و پيشنهادهاي خود مبني بر تبيين رفع نيازهاي علمي و پژوهشي استان و اقدامات اجرايي و تحقيقاتي صورت پذيرفته در اين خصوص را بیان کردند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا