Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1454 ۱۳۹۴/۱۰/۲۲   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

کشف 27 کیلوگرم حشیش در ایست بازرسی شهید کلانتری ارومیه

فرمانده انتظامی ارومیه از کشف 27 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نای قلم، حسین صمدپور در گفت و گویی اظهار کرد: ماموران ایستگاه ایست بازرسی شهید کلانتری در حین کنترل خودروهای عبوری در محور ارومیه به تبریز به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و اقدام به توقیف آن کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودوری توقیفی در مجموع 27 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی ارومیه با اشاره به اینکه در این راستا دو نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودروی پراید توقیف شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شدند.

کشف یک و نیم تن مغز فندق قاچاق در مهاباد

فرمانده انتظامی مهاباد از کشف یک و نیم تن مغز فندق قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نای قلم، فتاح بابانژاد در گفت و گویی اظهار کرد: ماموران ایستگاه ایست بازرسی دارلک مهاباد در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی زامیاد مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی یک و نیم تن مغز فندق خارجی به ارزش تقریبی 450 میلیون ریال کشف شد.

بابانژاد اضافه کرد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی چایپاره از کشف ۲۷ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از 27 هزار نخ سیگار قاچاق در چایپاره

کاظم حقی در گفت و گویی اظهار کرد: ماموران هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک شدند و آن را توقیف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان چایپاره در بازرسی از خودروی توقیفی ۲۷ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار قاچاق در مارک‌های مختلف کشف کردند.

فرمانده انتظامی چایپاره خاطرنشان کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شهرستان چایپاره شد.

حقی افزود: قاچاق یکی از پدیده‌هایی است که رواج آن در جوامع موجب نابودی بخش‌های اقتصادی می‌گردد، پس برخورد با این پدیده وظیفه همگانی بوده و پلیس امیدوار است که مردم دوشاش سبزپوشان انتظامی با مقابله جدی زمینه فعالیت را برای عده‌ای افراد سودجو تنگ‌تر کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا