Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14525 ۱۴۰۰/۰۹/۲۹   ۱۹:۲۴:۲۴

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان:
محدودیتی در بخش تخصیص آب به بخش صنعت وجود ندارد

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: محدودیتی در بخش تخصیص آب به بخش صنعت وجود ندارد تا با حمایت از این بخش بتوانیم به ایجاد اشتغال پایدار در سطح استان کمک کنیم.

به گزارش نای قلم، یاسر رهبردین امروز در نشست با فرماندار و نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سد زولا در سال جاری وارد مدار تامین آب شرب سلماس شده است و در صورتی که در شبکه آبیاری و زهکشی سد زولا افزایش راندمان نداشته باشیم در تامین آب کشاورزی به مشکل برخواهیم خورد.

وی با اشاره به وضعیت سدهای زولا و دریک افزود: تکمیل اراضی بهبود شبکه‌های آبیاری و زهکشی این دو سد جز طرح‌های اولویت‌دار شرکت آب منطقه‌ای هستند و پیگیر تخصیص اعتبار متناسب با وضعیت شبکه برای افزایش راندمان هستیم.

رهبردین در خصوص تکمیل عملیات دریچه‌های سرریز سد دریک اضافه کرد: این پروژه از طرح‌های مهم استانی است که نقش بسزایی را در کنترل سیلاب های شهرستان سلماس دارد که در صورت تامین اعتبار برای تکمیل این پروژه در مدت زمان کوتاهی می‌تواند به بخش آب شهرستان کمک بسزایی کند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در پایان در راستای مانع‌زدایی، پشتیبانی، کمک به اشتغال منطقه از تخصیص یک میلیون مترمکعب آب به کشت و صنعت پگاه سلماس خبر داد و گفت: زیرساخت‌های لازم برای این امر آماده است.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا