اخبار
کد خبر : 14522 ۱۴۰۰/۰۹/۲۹   ۱۶:۴۱:۵۷

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبر داد؛
اعمال جریمه 9 میلیارد ریالی برای قاچاق سوخت در ارومیه

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت بیش از 9 میلیارد ریال جزای نقدی در پرونده قاچاق ۲۳ هزار و 930 لیتر مواد سوختی از نوع گازوئیل در ارومیه خبر داد.

به گزارش نای قلم، حسین نجف‌زاده در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مستقر در ایستگاه بازرسی شهید کلانتری ارومیه در حین کنترل خودروهای عبوری در مسیرتبریز به ارومیه به یک دستگاه تریلی ماک مشکوک و در بازرسی از آن مقدار ۲۳ هزار و 930 لیتر گازوئیل کشف و به ظن قاچاق توقیف و مراتب را جهت رسیدگی و صدور حکم قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.

وی افزود: متهم توسط شعبه ششم ویژه قاچاق کالا و ارز شهرستان ارومیه احضار و در اظهارات خود بیان داشته اطلاعی از قاچاق بودن آن نداشته لذا شعبه مذکور نیز پس از اجرای تشریفات قانونی و عدم ارائه اسناد و مدارک محکمه پسند از سوی متهم وی را علاوه بر ضبط سوخت مکشوفه به نفع دولت به پرداخت 9 میلیارد و617 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف‌زاده در خاتمه از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه تخلف مربوط به قاچاق کالا و ارز موضوع را از طریق سامانه اینترنتی www,tazirat135.ir و یا تلفن 135 سازمان تعزیرات حکومتی و یا از طریق تلفن 110 به پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گزارش کنند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا