اخبار
کد خبر : 14515 ۱۴۰۰/۰۹/۲۸   ۲۰:۰۷:۳۰

جام حذفی فوتبال؛
توقف استقلال مقابل نود ارومیه در نیمه نخست

 

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و نود ارومیه در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

به گزارش نای قلم، تیم فوتبال استقلال امروز (یکشنبه) در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف نود ارومیه رفته است.

قضاوت این مسابقه را «کیوان علی‌محمدی» با کمک‌های «میلاد قاسمی» و «امین زاهدی» بر عهده دارد.

آبی‌پوشان پایتخت که در آخرین بازی خود در لیگ برتر پیروزی شیرینی را مقابل سپاهان کسب کردند در شرایطی پا به این مسابقه گذاشته است که فرهاد مجیدی دست به تغییرات گسترده در ترکیب خود زده است.

بازیکنانی که در لیگ برتر کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرده‌اند در این مسابقه در پی اثبات توانایی و شایستگی‌های خود هستند تا بتوانند در ادامه رقابت‌های لیگ برتر برای آبی‌ها به میدان بروند.

در سمت مقابل نود ارومیه که فصل گذشته از لیگ آزادگان به لیگ دسته‌اول سقوط کرد امروز در ورزشگاه آزادی به دنبال این است کاری دشوار و غیر ممکن را انجام بدهد.

در دقیقه ۷، امین قاسمی‌نژاد در محوطه جریمه توپ را به ارسلان پاس داد اما ضربه کم جان این بازیکن به راحتی توسط دروازه‌بان میهمان مهار شد.

در دقیقه ۱۰، پرتاپ اوت بلند محمد دانشگر در یک رفت و برگشت به متین کریم‌زاده رسید اما بازیکن جوان استقلال به راحتی این موقعیت مناسب را خراب کرد.

در دقیقه ۱۴، ارسال کرنر رضاوند با اشتباه مدافع حریف همراه شد و ضربه سر این بازیکن به تیر دروازه تیمش برخورد کرد تا استقلال به گل نرسد.

نیمه نخست این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب استقلال:

علیرضا رضایی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، عارف آقاسی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، متین کریم‌زاده، سبحان خاقانی، امین قاسمی‌نژاد، امیرعلی صادقی و ارسلان مطهری

ترکیب نود ارومیه:

رضا منصوری، محسن سلیمانی، آرمان سوداگر،  آرمین مصطفوی، محمد رستمی‌زاده، سجاد طجرلو، هادی آقازاده، رضا احمدی، وحید سبزی، اکبر صفرزاده و عماد علیپور

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا