اخبار
کد خبر : 14493 ۱۴۰۰/۰۹/۲۶   ۱۶:۳۴:۰۷

فرمانده پلیس راه استان:
تردد در محورهای مواصلاتی ارومیه بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست

 

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی گفت: بارش برف در جاده های جنوب و مرکز استان ادامه دارد، رانندگان احتیاط کنند و تردد در محورهای مواصلاتی ارومیه بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

 به گزارش نای قلم، سرهنگ حجت مشتاق در گفتگویی اظهار کرد: بارش برف و باران در جاده های استان موجب لغزندگی جاده ها شده است و بدون بستن زنجیر چرخ، تردد در جاده های ارومیه به زیوه، سرو و اشنویه امکان پذیر نیست.

وی از ممنوعیت تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ در جاده های آذربایجان غربی خبر داد و افزود: در حال حاضر بارش برف در تمام مناطق استان ادامه دارد و تردد در جاده های استان منوط به همراه داشت زنجیر چرخ است و اجازه تردد به خودروهای بدون زنجیر چرخ داده نمی‌شود.

فرمانده پلیس راه استان از رانندگان و کسانی که قصد مسافرت در جاده‌های استان به ویژه در جنوب و مرکز  استان را دارند، خواست، قبل از آغاز سفر وسایل گرمازا از جمله پتو و جیره خشک غذایی کافی به همراه داشته باشند.

وي ادامه داد: در صورت نياز مبرم به سفر حتما ضمن به همراه داشتن تجهيزات زمستاني اعم از زنجير چرخ يا لاستيک يخ شکن، لباس گرم و خوراکي از پر بودن باک خودرو مطمئن شويد.

مشتاق اضافه کرد: محور‌هاي جنوبي آذربايجان غربي به علت بارش برف و باران لغزنده و در محور اروميه به راژان سربالايي سد شهرچايي به علت کولاک برف محدوديت ديد حاکم و تردد با زنجير چرخ امکان پذير است.

فرمانده پليس راه آذربايجان غربي توصيه کرد: قبل از سفر قبل از آغاز سفر وضعیت راه‌ها را از پلیس راه و راهداری و رسانه‌های موثق پیگیری کنند وضعيت راه‌هاي استان را از طريق شماره تلفن ۰۴۴۲۱۸۲۶۸۰۰ و پليس ۱۱۰ و يا ۱۴۱ راهداري جويا شويد.

کد خبرنگار: 983126

 انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا