اخبار
کد خبر : 14492 ۱۴۰۰/۰۹/۲۶   ۱۶:۲۹:۱۲

امام جمعه ارومیه انتقاد کرد؛
ترویج اباحه‌گری در شبکه‌های سینمای خانگی

 

امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: تبلیغ اباحه‌گری و برهنگی و ارتباط با نامحرم در شبکه سینماهای خانگی بسیار عادی شده است.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام «سید مهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های این هفته نماز جمعه مرکز استان اظهار کرد: سیره زندگانی حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) بهترین الگو و سرمشق برای دستیابی به سعادت است.

وی افزود: مهمترین نهاد هر جامعه خانواده است متاسفانه در دهه اخیر سریال های شبکه نمایش خانگی بنیان خانواده را نشانه گرفته اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: ساده‌زیستی، حیا و عفت را از جمله فضایل اخلاقی حضرت فاطمه زهرا (س) توصیف کرد و گفت: خانواده ها باید با الگوگیری از این خصوصیات، اصل هدف خود را در زندگی به جای توجه به زر و زیور، به صمیمت، محبت و انس با خدا و اهل بیت (ع) و دین و تقوا قرار دهند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به دیدار اخیر جمعی از پرستاران با مقام معظم رهبری ادامه داد: همانطوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، مقام و منزلت شغل پرستاری بسیار ارزشمند و والاست و کار آنها ثواب مضاعف دارد.

حجت الاسلام قریشی گفت: لذا امروز روایتگری و تبیین جریان انقلاب برای همگان واجب است که به صورت حقیقت تمام اتفاقات تاریخ انقلاب بیان شود که اگر گفته نشود، دشمن وقایع تاریخ حوادث انقلاب را تحریف می کند و با عوام‌فریبی سعی خواهد کرد جای ظالم و مظلوم را عوض کند.

وی در بخش دیگر سخنان خود 26 آذر روز حمل و نقل را نیز بر تمام فعالان این عرصه تبریک گفت و  اظهار داشت: ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم و از دولت و مسئولین امر انتظار داریم به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی افزود: یکی از مهترین مباحثی که بر فرهنگ جامعه اسلامی و در تمام زوایای زندگی و ارتباطات خانوادگی اثر می گذارد، پخش سریال های خانگی است.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا