Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14485 ۱۴۰۰/۰۹/۲۴   ۲۱:۱۳:۲۷

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان:
عمر مفید بخشی از شبکه‌های توزیع آب رو به اتمام است

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: عمر مفید بخشی از شبکه‌های توزیع آب در استان رو به اتمام است و از نظر فرسودگی نیاز به اصلاح دارند.

به گزارش نای قلم، لطیف خوش‌سیرت امروز در گفتگوی خبری اظهار کرد: انجام عملیات اصلاح شبکه های فرسوده نیاز به اعتبارات بالایی دارند، در این راستا شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با برنامه ریزی های مدون و اولویت گذاری مناطق، اقدام به اصلاح شبکه های توزیع فرسوده می کند.

وی افزود: در این راستا مناطق پراتفاق و یا مناطقی که در آن مشترکان با مشکل فشار آب مواجه هستند، در اولویت اصلاح و بازسازی شبکه های آّبرسانی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده را جزو برنامه های سال جاری عنوان و اضافه کرد: در سال جاری برای اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده آب شرب استان، 25 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تصویب 872 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های آبرسانی شهری و روستایی استان در سال جاری خبر داد.

خوش‌سیرت تصریح کرد: از این میزان اعتبار مصوب 710 میلیارد تومان برای طرح‌های آبرسانی روستایی و مابقی نیز برای اجرای طرح‌های تامین آب شرب شهرها است.

وی افزود: با پیگیری‌های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرمانداران شهرستان ها، اعتبارات بخش آب روستایی از 90 میلیارد تومان سال گذشته به 710 میلیارد تومان افزایش یافته است.

خوش‌سیرت با اعلام اینکه با اختصاص اعتبارات مصوب و اجرای طرح‌های آبرسانی، بخش عمده ای از مشکلات آب شرب در روستاهای استان رفع می‌شود، گفت: این اعتبارات در قالب 91 پروژه آبرسانی در سطح 852 روستای مشکل دار از نظر تامین آب شرب صرف می‌شود.

وی در خصوص اجرای پروژه‌های تامین آب شرب شهری نیز اظهار کرد: با تصویب 162 میلیارد تومان اعتبار در سال جاری، 65 پروژه تامین آب شرب در سطح شهرهای استان عملیاتی می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، احداث مخازن ذخیره آب، حفر و تجهیز چاه‌ها، اجرای خطوط انتقال و اصلاح شبکه‌های فرسوده آب را از جمله این طرح‌ها اعلام کرد. 

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا