Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14478 ۱۴۰۰/۰۹/۲۳   ۲۱:۳۳:۳۴

کارزار اینترنتی شاغلان و بازنشستگان کشوری؛
افزایش حقوق ۱۴۰۱ متناسب با نرخ

 

شاغلان و بازنشستگان کشوری و لشگری با امضای طوماری خطاب به رئیس جمهور، خواستار افزایش حقوق متناسب با نرخ تورم واقعی شدند.

به گزارش نای قلم، شاغلان و بازنشستگان کشوری و لشگری، با امضای طوماری خطاب به رئیس جمهور، خواستار افزایش حقوق ۱۴۰۱ متناسب با نرخ واقعی تورم شدند.

در متن این طومار آمده است: «چندی پیش در کمال ناباوری زمزمه‌های افزایش ١٠ درصدی حقوق کارکنان و بازنشستگان کشور در سال ١۴٠١ توسط برخی مسئولان ذی‌ربط در رسانه‌های جمعی مطرح و این امر موجب یأس و ناامیدی در قشر حقوق‌بگیران، شاغلان و بازنشستگان لشکری و کشوری شد.

حضرتعالی برخاسته از میان مردم رنج‌کشیده و ستم‌دیده این کشور هستید و بی‌شک درد این‌گونه افراد جامعه را بهتر از سایر افراد درک می‌کنید. در حال حاضر قشر عظیم حقوق‌بگیر، با تورم سرسام‌آور و کمرشکن قادر به گذراندن زندگی خویش نیستند و هر لحظه بیشتر در گرداب فقر و فلاکت فرو می‌روند.

در پایان، ضمن آرزوی توفیق برای جنابعالی و دولت محترم، امیدواریم با تدبیر، درایت و حسن نیتی که در حضرتعالی مبرهن است، ترتیبی اتخاذ فرمایید که ضریب افزایش حقوق سال ١۴٠١ مطابق با ضریب افزایش واقعی نرخ تورم تعیین شود.»

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا