Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 14477 ۱۴۰۰/۰۹/۲۳   ۲۱:۰۴:۱۰

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
کشف رینک خودروی سنگین قاچاق در میاندوآب

 

جانشین فرمانده انتظامي آذربایجان غربی از توقیف یک دستگاه تریلی 18 چرخ و کشف رینک خودروی سنگین قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال در میاندوآب، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ ایرج حسنخانی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید محمدنژادشهرستان میاندوآب حین کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه تریلی 18 چرخ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسي از این تریلی، تعداد 224 عدد رینک 18 چرخ خارجی قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه 15 میلیارد ريال برآورد شده است.

جانشین انتظامی استان تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ حسنخانی در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق يکي از اولويت هاي کاری و ماموريتی پليس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت غيرقانوني، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

* کشف انبار احتکار شکر در چایپاره

جانشین فرمانده انتظامی استان همچنین از کشف شکر احتکار شده به ارزش تقریبی یک میلیارد و 700 میلیون ریال در شهرستان چایپاره خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ ایرج حسنخانی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با پدیده شوم احتکار و مبارزه بی امان و مقتدرانه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان چایپاره گزارش هایی مبنی بر احتکار شکر در یک انبار دریافت کردند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از اطمینان از صحت گزارش های دریافتی و هماهنگی قضائی و با همراهی بازرس اداره صنعت، معدن و تجارت به محل اعزام که در بازرسی به عمل آمده 15 تن شکر کشف ر کالاهای اساسی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا